Zalts jerkar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Zalts jerkar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Johannes R
    1: moretoft, snacka inte om du inte vet. Piketime är INTE en kopia och det är inte Zalts jerk. Nog om detta det har redan tagits upp i en annan tråd.

2: Hehe jo bilden på hemsidan är ju mer en teaser, de är ju inte ute i butik än men kommer till våran. Så ni får vänta lite på mer information.

Och PA, dom har trimmats nu Dom du testade var väl bara de handgjorda prototyperna?

Ser det ut som det var nåt jag visste eller? Jag sa att de flesta var eniga om det i den andra tråden. Du kan väl inte vara så trångsynt att du missade det?

Men inte orkar vi dra upp den här disskutionen igen va?

No hard feelings.

Kommentera

Ursprungligen postat av moretoft
      Ser det ut som det var nåt jag visste eller? Jag sa att de flesta var eniga om det i den andra tråden. Du kan väl inte vara så trångsynt att du missade det?

Men inte orkar vi dra upp den här disskutionen igen va?

No hard feelings.
      Nej det orkar vi inte, det jag menade var nartuligtvis att Piketime inte är Zalts jerk. Vi säljer den bara. Iallafall så om du läser den andra tråden kommer du att märka att deras argument både är felaktiga och att dom inte ens svarar på det jag skriver. Men nog om detta.

Kommentera

Just de ja, jag kan förtälja vilka färger som Jerkarna kommer att komma i:

02,04,11,21,33,37,38,39,45,54,61,62,65,71 och 75

Kolla på zalt.se för att se färgerna.

Kommentera

Nej det orkar vi inte, det jag menade var nartuligtvis att Piketime inte är Zalts jerk. Vi säljer den bara. Iallafall så om du läser den andra tråden kommer du att märka att deras argument både är felaktiga och att dom inte ens svarar på det jag skriver. Men nog om detta.

du verkar helt sakna självdistans!
          achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
          \m/

Kommentera

vad menas med självdistans? :S kära fiskesnackare jag vill fiska nu!!

Kommentera

1: moretoft, snacka inte om du inte vet. Piketime är INTE en kopia och det är inte Zalts jerk. Nog om detta det har redan tagits upp i en annan tråd.

2: Hehe jo bilden på hemsidan är ju mer en teaser, de är ju inte ute i butik än men kommer till våran. Så ni får vänta lite på mer information.

Och PA, dom har trimmats nu Dom du testade var väl bara de handgjorda prototyperna?
              Precis..Rätt råa protoyper..Inga höjdare då..Men hade potential..
              Så om ni fått ordning på dom så kan dom bli kul..

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
                du verkar helt sakna självdistans!
                Vet du ens vad det ordet betyder? Jag är mycket imponerad isåfall eftersom att dina tidigare inlägg som var riktade till mig helt var befriade från intelligens.

PA: Det lär du väl märka :P

Kommentera

Vet du ens vad det ordet betyder? Jag är mycket imponerad isåfall eftersom att dina tidigare inlägg som var riktade till mig helt var befriade från intelligens.

PA: Det lär du väl märka :P

då kan väl du som tydligen besitter ngt som jag saknar, förtydliga exakt vilka delar av mina funderingar, resonemang och synpunkter som är intelligensbefriade, och på vad sätt dom förhåller sig så?
                  att kategoriskt avfärda den kritik som kom från flera håll och från flera erfarna sportfiskare (wizkid, modemgurka, jenk mm) visar på ett enkelspårigt och naivt tänkande som inte gör sig i en vuxen debatt. kan du inte ta kurvor, ska du inte heller köra rally. det är ett farligt tillvägagångssätt (för en egna mentala utveckling) att bara för att man inte förstår något, så anser man att det är det fel och dumt. du gör bort dig själv mer än du anar, vilket är synd. för under den tuffa fasaden, tror jag att det döljer sig en vetgirig, fin och trevlig pojke som egentligen är lite blyg. du har ett sätt att argumentera som med lite kunskap och väl underbyggda argument skulle kunna vara riktigt bra och effektivt. man måste ibland ta sig en titt på sig själv och sin omgivning med lite kritiska ögon och inse att det finns andra som kan ha rätt ibland. även om dom inte har rätt, så bygger deras argument oftast på en logik som är rätt ur deras perspektiv. tar man sig tid att försöka förstå den logiken, och ta den på allvar, så utvecklas man som människa och blir lite erfarenhet rikare. när jag skrev att du saknar självinsikt så menade jag just det att du skriver att alla i tråden har fel, du har rätt. men det förstod du förstås!

//achilles
                  achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                  \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
                    då kan väl du som tydligen besitter ngt som jag saknar, förtydliga exakt vilka delar av mina funderingar, resonemang och synpunkter som är intelligensbefriade, och på vad sätt dom förhåller sig så?
                    att kategoriskt avfärda den kritik som kom från flera håll och från flera erfarna sportfiskare (wizkid, modemgurka, jenk mm) visar på ett enkelspårigt och naivt tänkande som inte gör sig i en vuxen debatt. kan du inte ta kurvor, ska du inte heller köra rally. det är ett farligt tillvägagångssätt (för en egna mentala utveckling) att bara för att man inte förstår något, så anser man att det är det fel och dumt. du gör bort dig själv mer än du anar, vilket är synd. för under den tuffa fasaden, tror jag att det döljer sig en vetgirig, fin och trevlig pojke som egentligen är lite blyg. du har ett sätt att argumentera som med lite kunskap och väl underbyggda argument skulle kunna vara riktigt bra och effektivt. man måste ibland ta sig en titt på sig själv och sin omgivning med lite kritiska ögon och inse att det finns andra som kan ha rätt ibland. även om dom inte har rätt, så bygger deras argument oftast på en logik som är rätt ur deras perspektiv. tar man sig tid att försöka förstå den logiken, och ta den på allvar, så utvecklas man som människa och blir lite erfarenhet rikare. när jag skrev att du saknar självinsikt så menade jag just det att du skriver att alla i tråden har fel, du har rätt. men det förstod du förstås!

//achilles
                    OJ har hela FYRA sportfiskare, som jag dessutom inte har en aning om vilka de är, sagt att jag har fel? Ja men då måste det ju vara så. Det spelar ju ingen roll om alla andra som jag träffar som tycker att dessa jerkar är fantastiska, nej de räknas väl antagligen inte. Men det är klart dom hänger ju inte på det här forumet. Sen att jag ska sitta försvara mig mot dig när det enda du skriver IGENTLIGEN när jag försöker argumentera är "Jag älskar Attitude Baits och allt annat är skit". Du svarar inte på mina frågor, du skriver saker som är helt orelevanta. För min del så är det slutdiskuterat. Vi kommer ingenstans.

Kommentera

Snälla lilla Johannes de fyra helt okända sportfiskarna som i förra tråden hade en annan synpunkt än just din råkade vara vara några av de som uttryckde sin mening i frågan om kopior. Om du inte märkte det (vilket är mycket möjligt då du fäster stor vikt vid dina ord) så var samtliga inblandade i tråden eniga... utom en du. Att då hävda och det med emfas att alla har fel utom du kan uppfattas som bristande självdistans. Försök nu att ta detta till dig och var i framtiden något mindre uppfylld av din egen förträfflighet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 690 svar
                      369 594 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo