har ett tvådelat DAM som ja tycker e as schysst inte för hårt o inte för mjukt...men nu så har de gått av nån som har tipps på vart man kan få tag på nytt?..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Delade jerkspön?
Collapse
X
-
Jag har ett DAM jerkspö 6' som jag har haft i ca. 1,5 år. och det är ett riktigt skönt spö. har drillar massor utan gäddor på de. och de har hållit bra. men nu så ska jag köpa ett nytt snart tänkte jag, ett lite mer kvalite spö hade jag tänkt mig, nån som testat zaltspöna? 6'
Kommentera
-
Jag har ett BFT stiff sjukt skönt spö, jag har testat lite andra spö bland annat ett som var tvådelat, det blir inte riktigt samma känsla, kan inte riktgt beskriva vad men något fattas!
Buster stiff är ett riktigt bra prisvärt spö!! KÖP!!Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Jag har kört med flera olika typer av tvådelade jerkspön i flera år och har aldrig haft problem med att de vrider sig i holken. Tvärtom är det mycket praktiskt med tvådelat spö ur transportsynpunkt.
Jag kan möjligen se en nackdel med tvådelade spön, och det är att de möjligen är något tyngre (framtunga), pga den extra materialtjockleken runt själva holken.
Jag har bl.a ett tvådelat St.Croix PM70HF2 som är ett kanonspö.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av haspen Visa inlägghar ett tvådelat DAM som ja tycker e as schysst inte för hårt o inte för mjukt...men nu så har de gått av nån som har tipps på vart man kan få tag på nytt?..
Hör med dom du handlade spöt hos ? om du har någon garanti eller så ?
Kommentera
-
kollade kvittot o garantin gick ut 2 dagar innan de gick av..lite surt men men o sen tror ja inte att de hade gått på garantin för de va en kompis som råka sätta sig på deUrsprungligen postat av Nilsson Visa inläggHör med dom du handlade spöt hos ? om du har någon garanti eller så ?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av haspen Visa inläggkollade kvittot o garantin gick ut 2 dagar innan de gick av..lite surt men men o sen tror ja inte att de hade gått på garantin för de va en kompis som råka sätta sig på de
okej tråkigt !
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2026-04-29, 14:13 -
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 482 visningar