The Pig Orginal! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

The Pig Orginal!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flygfisken
    mmm, tänkte faktiskt köpa den mindre 6" på originalet, tror den kanske kan vara något lättare att firra med.
    Dem är heta.. Jag köpte en riktigt speciel färg på ebay som jag inte kan hitta i Sverige (6" susp.)... Jag länkar auktionen får ni se själva:

Jag såg att dessa färger gick på 250:- styck på tradera och jag gav 285:- för båda inkl. frakt till sverige. Och eftersom att det är i eu så behöver man inte tulla

Men hur som helst undra hur den där rosa/holographiska funkar? Nogon som tror på den

Kommentera

Tror den nedre heter golden mylar, har en likadan, fast den första är nog rätt så svår att få tag i.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gäddracer
        Dem är heta.. Jag köpte en riktigt speciel färg på ebay som jag inte kan hitta i Sverige (6" susp.)... Jag länkar auktionen får ni se själva:

Jag såg att dessa färger gick på 250:- styck på tradera och jag gav 285:- för båda inkl. frakt till sverige. Och eftersom att det är i eu så behöver man inte tulla

Men hur som helst undra hur den där rosa/holographiska funkar? Nogon som tror på den
        Har du handlat mycket grejjor så eller? säg till när du fått dom. är sugen att köpa på ebay men har inte vågat

Kommentera

Har handlat fiskesaker på ebay sedan 04. Har aldrig än blivit lurade. Då det har knasat till sig, dvs saker gått sönder el blivit stulna, så har de jag köpt av alltid ersatt dessa el kompenserat en med något annat roligt. Av ca 70 beställningar så har ett par glasögon blivit stulna samt en dipsydiver blivit förstörd vid frakt.

Har sett dessa pig på tradera. De är vad jag misstänker köpta av en som säljer på ebay från usa. Davek är hans signum. Har själv beställt ett antal pig och turus ukko från Davek, ebay.

Kommentera

De som länkades upp var ej från Davek. Dessutom blir det lite dyrt att handla ifrån han också. Dessutom skeppar han ej Worldwide längre...
            Kom iaf upp ett antal gröna men inga på pig. Inga över 5...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
            1 690 svar
            373 363 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TiSo
            av TiSo