Fiskar du någe Flode eller sitter du bara framför datorn? =P
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
www.attitudebaits.com
Collapse
X
-
Vadå kostar miljoner? Spöna är ju billiga.Ursprungligen postat av Hasse-HalvljusDom där FigRig-spöna, e dom så jävla bra som alla säger?
Borde ju finnas spön som e likvärdiga men inte kostar flera miljoner?
Om det inte finns det blir man ju tvungen att köpa ett =)
Skulle inte ja hållt på med flugfisket som tar upp en hel del pengar hade jag inte tvekat på ett figrig.G.Loomis - Fear No Fish
Kommentera
-
Billiga kanske men det e fortfarande mycket pengar. Det får nog bli ett sånt.Ursprungligen postat av The Loomis ManVadå kostar miljoner? Spöna är ju billiga.
Skulle inte ja hållt på med flugfisket som tar upp en hel del pengar hade jag inte tvekat på ett figrig.
Ska köpa ett för lite lättare beten åxå. Men det får nog bli till våren.-=One Of The Best Yet=-
________
________
Kommentera
-
Hellhounden är ett riktigt bra bete. Jag tycker mig har provat det mesta i betesväg (Allt från svenska till amrikanska, plast till trä osv). Jag har lagt ner närmare en förmögenhet till att komma fram till att det är dessa jag gillar bäst: M&E Dancing shad, Cobb's crazy shad, Cobb's (Mini) Attitudeshad, Hellhound, Pig suspending. Det är dom beten som jag anser fiskar bäst och ger mest fiske för pengarna. Smuttly dog är ett grymt bete men det har tyvärr inte gett någon utdelning i mina vatten då andra beten gjort det. Det som är läckrast med Hellhounden är den snygga sida till sida gången samtidigt som den visar buken fint. Ett av dom snyggaste beterna även när den sjunker. Sedan har jag hört att många har haft problem med lacken på sina Hellhounds det är dock inget jag har haft problem med trots rejäla gäddhugg, den ser inte värre tuktad ut en något annat bete. Ett bete som jag tror kommer att kunna slå sig högt in på topplistan blir prologic Freestyler. Gången påminner starkt om M&E dancing shad och Pig susp. Priset är mycket prisvärt och kvaliten verkar lovande.Ursprungligen postat av dnssugen på en hellhound. nått att ha elr? nån som vet när dom kmr in?
Kommentera
-
Ja dom är bra och nej du hittar inget spö som är likvärdigt för en billig penning, det som kommer närmst är väll kanske cwc´s nya som kommer nästa år. Det är något billigare men ska man ändå lägga runt 1500 för ett spö så kan man lika gärna lägga till lite.Ursprungligen postat av Hasse-HalvljusDom där FigRig-spöna, e dom så jävla bra som alla säger?
Borde ju finnas spön som e likvärdiga men inte kostar flera miljoner?
Om det inte finns det blir man ju tvungen att köpa ett =)
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexNästan Hyffsad Borre...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2026-06-28, 21:12 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
2026-06-23, 10:35 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-