www.attitudebaits.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

www.attitudebaits.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

KG? du ska veta att du härmed är min idiol, vart skall jag skcika mina använda kalsonger?
    G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Bananen

Du har ratt och fel. Vi lag bara och snurra pa AB. Det vi drog in gick till revisorer osv pga att vi hade en avancerad businessmodel med tva aktiebolag osv. For mycket fasta kostnader helt enkelt. Hade vi haft tid och lagt in en eller tva mille hade det gett bra med avkastning. Nu satt vi fast i ekorrhjulet helt enkelt. En sak ar klar nya AB kommer ha nog med resurser for att na den kritiska massan. Tror att det kommer bli precis som jag tankt fran borjan. Priserna kommer ligga par med gamla AB eller battre. Sortimentet kommer rocka inom ett par manader.

Kommentera

Muskytracker

Det ligger i ngt du sager, men samtidigt tror jag att alla krangare i Sverige har fiske som sin hobby ocksa.

Kommentera

blir sortimentet stabilare på sporting så e det en bra början! gillade ABs modell, men tröttnade lite på att det sällan kom in nya färger osv.

Dessutom tycker inte jag att man ska kritisera jenk och AB för deras val. Dom driver väl inte företaget för andras skull, utan sin egen. För att det är roligt. Lycka till med satsningen!
          SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Precis som Jenk skriver så blev situationen väldigt svår med tanke på våran vanliga arbetssituation. Det viktigaste för oss har alltid varit att ha jäkligt kul och kunna erbjuda prylar som annars kan ha varit svårt att få tag på. Eftersom man har lagt ner så mycket tid i AB så var det inget tal om att lägga ner.
            Resuserna finns hos Nya sporting och jag vet att det förutom det gammla beprövade sortimentet som är bra kommer in nya prylar som vi aldrig kunde ta in på grund av tidsbrist.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk
              Du har ratt och fel. Vi lag bara och snurra pa AB. Det vi drog in gick till revisorer osv pga att vi hade en avancerad businessmodel med tva aktiebolag osv. For mycket fasta kostnader helt enkelt. Hade vi haft tid och lagt in en eller tva mille hade det gett bra med avkastning. Nu satt vi fast i ekorrhjulet helt enkelt. En sak ar klar nya AB kommer ha nog med resurser for att na den kritiska massan. Tror att det kommer bli precis som jag tankt fran borjan. Priserna kommer ligga par med gamla AB eller battre. Sortimentet kommer rocka inom ett par manader.
              Okok

Det är precis vad jag också hoppas på (även om jag varit lite kritisk), så LYCKA TILL med det nya och hoppas det går som ni spår.
              sigpic

Kommentera

Jag är mycket nöjd med all min tidigare business med AB tidigare. Kommer definitivt att handla med det nya upplägget också. Funkar det som förut blir det prima, funkar det inte är det inte svårare än att man vänder sig någon annanstans.

Lycka till med "nya" AB!
                Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

helt sjukt va mycket grejer dom har köpt hem, verkar som alla som håller på med jerkbaitfiske måste köpa minst 5 vobbler var hehe. verkar ju vara något i hästväg. får se hur tänd jag blir på jerkfisket, har ju bara varit mete i några år nu men det jag har testat är ju skit kul!
                  Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

Såklart att det ska blåsa som fan när man ska ut o testa nya grejjerna i 12K:n. Men den har ju besegrat sjöar förut.

Skitfiske på er!
                    MHV/D
                    -=One Of The Best Yet=-

Kommentera

Nu har "nya" attitude "öppnat" på webben också, samma adress som innan...

No offence mot Dansken, men jag tror sidan skulle må bra av en liten stavningskontroll och lite mindre !!!!!!!!

Kör hårt!
                      Senast ändrad av Flodebanan; 2006-12-17, 19:24.
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 690 svar
                      373 612 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo