Shack Attack lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shack Attack lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lucius har sett en tendens hos dig sista tiden, du hänger inte med längre.
    Typ vad är inne och vad är älgsperma, nu har du ju avlat en massa barn så det är förståligt. Men typ det du skrev till Mange visade i flera aspekter att du inte är riktigt med i matchen, men skit samma.Typ skall Mange passa på handla på AB???????? Ungefär lika troligt som att jag skulle lägga en beställning

Sen undrar jag om Kjelle vägde sina gäddor med en lipgrip från Brasilien!!
    Shack Attack har jag redan testat flera modeller av, inget jag går i gång på direkt. Fast eftersom Kjelle trollar mkt så kan jag tänka mig de fungerar bra på trolling! Vilket gör att jag drar miog till minnes en viss trollinghatande Lucius som förde hårda debatter på FNU i det ämnet. Sen träffar man honom i en grund skärgårdsvik i V-Vik glatt trollandes. Fast allt det där är gammalt och glömt, inte direkt något jag skulle skriva ut på nätet eller tjafsa om!

Nä Lucius du är inte riktigt med i matchen längre det är en tydlig tendens, det oroar mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
      Lucius har sett en tendens hos dig sista tiden, du hänger inte med längre.
      Typ vad är inne och vad är älgsperma, nu har du ju avlat en massa barn så det är förståligt. Men typ det du skrev till Mange visade i flera aspekter att du inte är riktigt med i matchen, men skit samma.Typ skall Mange passa på handla på AB???????? Ungefär lika troligt som att jag skulle lägga en beställning

Sen undrar jag om Kjelle vägde sina gäddor med en lipgrip från Brasilien!!
      Shack Attack har jag redan testat flera modeller av, inget jag går i gång på direkt. Fast eftersom Kjelle trollar mkt så kan jag tänka mig de fungerar bra på trolling! Vilket gör att jag drar miog till minnes en viss trollinghatande Lucius som förde hårda debatter på FNU i det ämnet. Sen träffar man honom i en grund skärgårdsvik i V-Vik glatt trollandes. Fast allt det där är gammalt och glömt, inte direkt något jag skulle skriva ut på nätet eller tjafsa om!

Nä Lucius du är inte riktigt med i matchen längre det är en tydlig tendens, det oroar mig.

Nu får det fan vara nog,du har aldrig träffat på mig i Västervik eller någon annanstans glatt trollande.Du är ju för fan en simpel lögnare ditt jävla hjon,ge dig nu för helvete,vet inte vad fan jag någonsin gjort dig som gör att du håller på och sprider lögner om mig.Så Gös jonas varför insisterar du på att sprida lögner om mig?Se nu till att svara på det.Eller är det helt enkelt dags för dig att byta nick till JANTE-JONAS??

Nej fiskarna är inte vägda med lip-grippen utan på Fidde´s digitalvåg,lip-grippen använder jag av den enkla anledning att jag haft krokar i handen mer än tillräckligt.
      Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
      Orson Welles

Kommentera

Ursprungligen postat av Kjelle Lundberg Visa inlägg
        Nu får det fan vara nog,du har aldrig träffat på mig i Västervik eller någon annanstans glatt trollande.Du är ju för fan en simpel lögnare ditt jävla hjon,ge dig nu för helvete,vet inte vad fan jag någonsin gjort dig som gör att du håller på och sprider lögner om mig.Så Gös jonas varför insisterar du på att sprida lögner om mig?Se nu till att svara på det.Eller är det helt enkelt dags för dig att byta nick till JANTE-JONAS??

Nej fiskarna är inte vägda med lip-grippen utan på Fidde´s digitalvåg,lip-grippen använder jag av den enkla anledning att jag haft krokar i handen mer än tillräckligt.
        Vill egentligen inte lägga mig i, men var det inte en trollande Lucius GJ menade ?
        12 hours
        1,440 casts
        2 followers
        1 strike
        DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kjelle Lundberg Visa inlägg
          mmh eller hur hur kan samma gädda väga typ 5hg mindre dagen senare?
          var tvungen..
          Senast ändrad av Jimmiee; 2007-03-22, 12:29.
          Keep talking about me, You are just making me famous..
          MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Eftersom Vi inte ska nämna gamla synder så ska jag inte heller dra upp att Gös Jonas och Buster är de som har slaktat absolut mest gädda av alla i skärgårdsavsnitten kring Dalarö.

Uppmaningen att köpa gamla bullar får ses som en generell uppmaning, om Mange får sina grejer gratis är det bara att gratulera.

Om att vara med i matchen innebär att sitta i fylledimman nere i Blekinge och hitta på massa strunt som man påstår att folk sagt, skrivit på forum eller gjort så är jag helt klart inte längre med i matchen. Men sådana kärringfasoner (ursäkta Achilles) håller jag mig för god för.
            Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Nämen se Garpe i alla sin härlighet ! Alldeles röd av ilska och med moln som pyser ut ur öronen. Måste va jobbigt bli så arg och frustrerad över alla dessa stackars lögner du utsätts för av mig. Inte nog med att du bor i en håla som Gammleby, jag är ju där också och förstör.

Ärligt Kjelle jag vet att du inte trollar, även om jag trodde det en på sjön en dag. Jag har ju skrivit att du trollar många gånger nu men kanske då varit tydligare med att jag är ironisk. Missade det denna gång och det får jag ta på mig.

Kjelle mycket kan du anklaga mig för och avkalla dom, dock är missunsamhet inte en av de sakerna. Du är värd varenda fisk du kan få och bryr mig inte ett dugg om vem som får vad och hur mm.

Så jag ber ödmjukast om ursäkt för att jag gjort dig arg.
              Du skrev dock att jag aldrig sett dig tollandes glatt!!! Stämmer för du har sett mest sur och arg ut

Skit ner dig !

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
                mmh eller hur hur kan samma gädda väga typ 5hg mindre dagen senare?
                var tvungen..
                Eller hur vad då?Du får gärna tro vad du vill lilla gumman,alla som fiskar med mig vet vilken typ av fiskare jag är.Det är små skitar som du som gör att man inte vill lägga upp bilder och fiskerapporter på FS.
                Senast ändrad av Kjelle Lundberg; 2007-03-22, 13:10.
                Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
                Orson Welles

Kommentera

Lucius,

Jag dissar inte curly sue. Kan du lasa eller. Dessutom nar jag skrev kommentaren hade jag noll aning att de skulle dyka upp pa lundgrens. Vet att PA inte ar nog fan av gummibeten ala BD sen forr. Daremot provade jag swimbaitet fran shackattack forra hosten. GJ var tom med i baten. Det funkade inte sarskilt bra vid just laga hastigheter. Fattar inte vad du hoppar pa mig for. Jag haller inte pa med massa skitsnack du borde du veta vi det har laget.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                    Nämen se Garpe i alla sin härlighet ! Alldeles röd av ilska och med moln som pyser ut ur öronen. Måste va jobbigt bli så arg och frustrerad över alla dessa stackars lögner du utsätts för av mig. Inte nog med att du bor i en håla som Gammleby, jag är ju där också och förstör.

Ärligt Kjelle jag vet att du inte trollar, även om jag trodde det en på sjön en dag. Jag har ju skrivit att du trollar många gånger nu men kanske då varit tydligare med att jag är ironisk. Missade det denna gång och det får jag ta på mig.

Kjelle mycket kan du anklaga mig för och avkalla dom, dock är missunsamhet inte en av de sakerna. Du är värd varenda fisk du kan få och bryr mig inte ett dugg om vem som får vad och hur mm.

Så jag ber ödmjukast om ursäkt för att jag gjort dig arg.
                    Du skrev dock att jag aldrig sett dig tollandes glatt!!! Stämmer för du har sett mest sur och arg ut

Skit ner dig !
                    Tror knappast att ni är här och förstör,men håller med om att gamleby är en håla,inte alls lika fantastiskt som att bo i haninge hehehe.Du är alltid välkommen här,längtar faktiskt efter dig riktigt mycket just nu.
                    Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

Orson Welles

Kommentera

Nu har du fel Lucius anklaga inte Buster för att ha slaktat gädda ! Men jag däremot har slaktat som få vita män gjort. Har haft dagar med över tvåhundra döda gäddor i båten, det var helt sjukt vi gick bland kadaver och båten var tung som fan. Det var inte bara på Dalarö utan även vid Villinge mm. Men man lärde sig något, jag fiskade ju med äldre kamrater och det såldes en del fisk på den tiden. Är knappast ensam om det, finns guider som vissa avgudar som sålde fisk långt in på 90-talet. Men man måste förslåta gamla synder och lära av dem, som vi såg det då tog vi bara lite av naturens öerskott

Nä Lucius du hamnade snett när du gjorde någopn slags Team Snipa karriär, vi skall ha en temakväll i ämnet nu på resan. Du skulle trivas i fylledimman i Blekinge, där sitter vi och ljuger och smider planer och ränker. Vi sitt liksom som MB79 skulle sagt, åååå ljug och bar hitt på saker. Jag brukar berätta om dig och Kjelle när ni trollar.

Fan hände Lucius du som kunde ta för dig lite, vad har hänt?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
                      25 svar
                      3 337 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Chrispenborn  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02