Alla rullar kass? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alla rullar kass?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Att lyckas köra slut på flest rullar, tappa flest gäddor på BJ BB, ha den mest överbestyckade båten osv är tydligen MT´s grej här i livet. Tycker det finns mycket märkligheter i det mesta han beskriver och ibland också en viss inkonsekvens. Varför inte vårda sitt material för att i nästa skede ha ett smidigare fiske med en trots allt väsentlig detalj; RULLEN...?

Kommentera

Ursprungligen postat av Conny Visa inlägg
      Att lyckas köra slut på flest rullar, tappa flest gäddor på BJ BB, ha den mest överbestyckade båten osv är tydligen MT´s grej här i livet. Tycker det finns mycket märkligheter i det mesta han beskriver och ibland också en viss inkonsekvens. Varför inte vårda sitt material för att i nästa skede ha ett smidigare fiske med en trots allt väsentlig detalj; RULLEN...?
      Håller med!

Rent trams. Att köra slut på allt är ju bara fråga om slarv. Köper du en ny Mercedes SL55 och kör kick-down, bromsar, varvar ut, bromsar och kör kick-down och upprepar detta i en timme så är nog lådan slut. Personligen så tycker jag att man känner när det är okej och att ta det lugnt med prylarna.

Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
        Köper du en ny Mercedes SL55 och kör kick-down, bromsar, varvar ut, bromsar och kör kick-down och upprepar detta i en timme så är nog lådan slut.
        Isf har Mercerdes stoooora kvalitetsproblem eftersom tom min Mitsubishi klarade detta utan prob efter 10000mils åkande...
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
          Isf har Mercerdes stoooora kvalitetsproblem eftersom tom min Mitsubishi klarade detta utan prob efter 10000mils åkande...
          ...men visst servade du bilen med jämna mellanrum = )

Om alla följde de råd om service som rulltillverkarna skriver i sina manualer, hade nog antalet havererade ekipage minskat rätt markant..

Att sedan jerkbaitfiske är en krävande fiskemetod för utrustningen kommer vi aldrig ifrån..

Kommentera

Jaha!

Skall nog hålla sig hemma då du är ute och kör, om du kör på det viset som jag beskrev. Ojojoj
            Du förstår som vanligt inte vad folk skriver eller vad de menar, liknelser etc...

Jaja! Du är ju Flodebanan - Har inga större krav på dig längre, förutom fisketips
            Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
              ...men visst servade du bilen med jämna mellanrum = )

Om alla följde de råd om service som rulltillverkarna skriver i sina manualer, hade nog antalet havererade ekipage minskat rätt markant..

Att sedan jerkbaitfiske är en krävande fiskemetod för utrustningen kommer vi aldrig ifrån..
              Ja, när oljelampan lös hällde jag i lite ny sleteolja...

Amb5000, inte olagligt någonstans att gasa 1an och 2an, bara ruskigt kul om det svänger lite Dessutom har väl alla varit 18 och bilkåta veckorna efter körkortet?

BACK TO TOPIC
              Senast ändrad av Flodebanan; 2008-01-26, 23:08.
              sigpic

Kommentera

Ja, när oljelampan lös hällde jag i lite ny sleteolja...

Amb5000, inte olagligt någonstans att gasa 1an och 2an, bara ruskigt kul om det svänger lite Dessutom har väl alla varit 18 och bilkåta veckorna efter körkortet?

BACK TO TOPIC
                Sant sant
                Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
                  Var det samma grafitbromsar som ni på ABU sponsrade wildwater med på
                  Röst?
                  Nej, det var samma variant som du fick.

Kommentera

Hur fan får man på 300m 0.25flät och sedan 30m 1.00mm lina på en 6000?!
                    Det är bara att veva på linan och sen 1,0an det är inte svårt! kanske finns någon kurs på din lokala handlare. Annars kan jag visa hur man gör.
                    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
                      Det är bara att veva på linan och sen 1,0an det är inte svårt! kanske finns någon kurs på din lokala handlare. Annars kan jag visa hur man gör.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
                      25 svar
                      3 337 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Chrispenborn  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02