Klippa kroken i gäddor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klippa kroken i gäddor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
    Men gud, skärp dig och sluta leta folk att reta upp dig på helt utan anledning!
    Går du in för att förstöra så många trådar du kan med dina spydigheter?

Ska du vara petig så faller detta enligt mig mer under satirisk än både ironi och sarkasm.

Så sluta nu trolla efter uppmärksamhet och lär dig att allt inte är på blodigaste allvar.
    Lätt att "reta upp sig" på en person som skriver ett idiotiskt inlägg och sedan skyller allt på ironi när det är lätt att se att så inte var fallet...

Var ju öppenbart att inläggets riktiga mening var en känga åt oss som faktikst bryr oss om fiskarna...
    sigpic

Kommentera

kan jo fortelle at jeg har fått to gjedder med mettackel i magen, der fortomen stikker ut av munnen. Den ene tok vi livet av for å se hvordan den satt i fisken, var ikke store gjedda, den andre slapp vi ut igjen etter å ha klipt fortomen så langt ned som mulig.

Så disse to gjeddene hadde nok levd med disse mettacklene en stund.
      Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
        Lätt att "reta upp sig" på en person som skriver ett idiotiskt inlägg och sedan skyller allt på ironi när det är lätt att se att så inte var fallet...

Var ju öppenbart att inläggets riktiga mening var en känga åt oss som faktikst bryr oss om fiskarna...
        Visst var det en känga, en rosa, fluffig och mjuk känga dock
        ibland verkar det vara enda sättet att få folk att vakna ur sina fantasidrömmar

c&r skadar självklart fisken oavsett vad du gör(om nu inte du Flodebanan lyckats komma på något revolutionerande sätt att få in en fisk utan att ens kroka den) så är man rädd för sånt så ska man helt enkelt inte fiska. En krok i svaljet skadar nog inte fler fiskar än dåligt med syre under vintern. Och jag är tämligen säker på att DU inte har vetenskapliga bevis som stöder DIN teori.

Det är ju ditt problem om du måste ta allt som skrivs på blodigaste allvar och inte förstår när jag gör ett skämtsamt inlägg(även om det var med en gnutta allvar) om militanta fiskkramare och då tror jag att du borde undvika att läsa/reagera/svara på mina inlägg i framtiden.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
        1 689 svar
        369 270 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Westley Richard  
        Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30