Mixen, det finns bra mkt roligare och lättfiskade mindre jerks än PigJr, själv tycker jag den är skittråkig att fiska med (vill du köpa min)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pig Junior.
Collapse
X
-
Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
-
Jag håller fullständigt med dig... Det är svårt att hitta ett tråkigare jerkbait att fiska med. Har ett exemplar av PigJr kommer aldrig att köpa fler.Originally posted by Push-Up
Mixen, det finns bra mkt roligare och lättfiskade mindre jerks än PigJr, själv tycker jag den är skittråkig att fiska med (vill du köpa min)
Kommentera
-
Jag håller inte med! har en flytande och en susp. pig jr. Den flytande tycker jag är skitkul att fiska med (hyffsat lättjerkad och fin gång) och den har gett några gäddor med. Suspen är lite tråkigare då den måste fiskas sjukt långsamt.Originally posted by Stizo
Jag håller fullständigt med dig... Det är svårt att hitta ett tråkigare jerkbait att fiska med. Har ett exemplar av PigJr kommer aldrig att köpa fler.
Kommentera
-
Är vä inte dumt att fiska den sjukt långsamt. Det är ju det man ska göra när man fiskar gädda?Originally posted by Rasmus
Jag håller inte med! har en flytande och en susp. pig jr. Den flytande tycker jag är skitkul att fiska med (hyffsat lättjerkad och fin gång) och den har gett några gäddor med. Suspen är lite tråkigare då den måste fiskas sjukt långsamt.
Förutom möjligtvis på sommaren, då det är lite mer humör på gäddorna.Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
-
Jag tror inte det är några problem. Det hänger väl mest på att rullen pallar det?Originally posted by Lazinko
Varför är det inte kul o fiska dem långsamt? igentligen om man bara ska fiska långsamt borde man kunna köra med haspelspö o rycka ibland o spinna sakta..??
Är fortfarande sugen på en.Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 133 visningar