Fiskemässan?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskemässan??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskemässan??

Undrar lite om vilken som är den officiella mässan.Den i kista som är mellen den 27-29 Mars eller den i Sundsvall 7-9 Maj.Eller är båda lika leverantörs besökta. Har bara sett reklam för den i Sundsvall och inte för den i Kista.

M V H
    En glad amatör
    Lovvan
    Senast ändrad av Lovvan; 2009-12-06, 18:55.

Ursprungligen postat av Lovvan Visa inlägg
    Undrar lite om vilken som är den officiella mässan.Den i kista som är mellen den 27-29 Mars eller den i Sundsvall 7-9 Maj.Eller är båda lika leverantörs besökta. Har bara sett reklam för den i Sundsvall och inte för den i Kista.

M V H
    En glad amatör
    Lovvan
    Den var väl i år och inte 2010, det är väl Sundsvall som gäller -10.
    "27-29 mars 2009 firar Sportfiskemässan 5-årsjubileum på nya, moderna Kistamässan strax norr om Stockholm."

Kommentera

Sportfiskemässan 2010
      7 maj - 9 maj

Plats: Sundsvall och Nordichallen Renodlad publikmässa för sport- och flugfiske. En aktiv och lärorik mötesplats för alla åldrar – från nybörjare till proffs med allt fiske under ett och samma tak.

Läste för fort på Kista mässans sida.Trodde att det var dom som skulle ha den med.
      Tack för hjälpen (Blind man som jag är ).

M V H
      En glad amatör
      Lovvan

Kommentera

helt ofattbart... sundsvall!??!?

Kommentera

Yes sundsvall

..vi ses där! (ser det ut som för tillfället, bara till att skjuta in alla montage i bilen och åka)
          sigpic
          www.fkpgear.com
          Fiskkonservator.se
          Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Nja, inte åker jag över 20 mil för att sedan betala inträde för att handla fiskeprylar. Där jag handlar mina fiskeprylar tar dom inte inträde..........Jag fattar att det kostar att ha en monter på mässan, det är inte det, men det är själva konceptet jag är emot. Mässpriser my ass!!!! Tog upp det efter mässan i Kista tidigare i år, flera montrar som basunerade ut att de hade "mässpriser" när det i själva verket var ordinarie pris. Eller det företag som gav mig ett pris på en rulle per telefon 2 dagar innan mässan, och när jag sedan skulle handla av dom på plats så gällde inte priset längre, de höjde priset rätt så rejält i stället!!!

Kommentera

Känns inte som man kommer åka till Sundsvall, när mässan vart succé i stockholm och flytta ett vinnande koncept är ju rena skiten .....

Sen kan jag kanske jag tror att fiske är stort i norra sverige. Men det är lättare för dem som bor ovanför sundsvall att ta sig till stockholm än att ta sig tilll sundsvall. Tror det kommer att vara långt mycket färre besökare denna gång och pga att jag missade mässan förra året och hade tänkte gå detta år och nu när den är i sundsvall så kommer jag ej att gå.

Sorry mässan men jag vill gärna gå så ta ert förnuft tillfånga och flytta mässan till Stockholm.

Kommentera

Själv tycker jag så klart att det är suveränt att mässan är i Norrland för en gångs skull. Blir nog en succe detta.
                http://mangemo77.blogspot.com/

Kommentera

Kommer nog bli skapligt mycket mindre med människor. Synd att dem ska ha den ända där uppe. Jag var ju skittaggad på att åka till Kistamässan 2010 efter att ha sett en massa från årets. Sen går man in på deras sida och får se att dom ska ha den i Sundsvall nästa år =(

Men självklart är det bra att den flyttas runt, så att alla någon gång kan besäka den utan att köra jättelångt =)
                  Senast ändrad av AxlRose; 2009-12-07, 21:39.
                  --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

För min del "sparar" jag in entrépris o soppapengar på rulldoktorerna. Värt varenda spänn när man inte är rullmeck (som många här verkar vara) att få 8-10 ambassadeurer ögnade av expertis.
                    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
                    -Ta med skräpet hem.
                    -Var ödmjuk.
                    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
                    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                    1 689 svar
                    369 315 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Westley Richard  
                    Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30