Fångar den något? Själv tyckte ja den sjönk som en sten! Borde svävat tycker jag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad tycker ni om bandit tail?
Collapse
X
-
Polarn har köpt ett gäng men ska göra sig av med dem nu. Själv fiskar jag bara normala bustern och mindre storleken. Första gången han testade den nya tailen fiskade han med den i ca 10 kast innan färg och ett öga hade trillat av, så verkar inte vara någon höjdare faktiskt, samt att de sjunker som stenar.
Kommentera
-
Fiskar inte med dem förens de släpper en shallow variant som isf kanske med lite tur är suspending!
Dock skulle jag vilja hylla savage-gears soft-4play... oväntat bra bete.
/MMina Placeringar:
2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike
Kommentera
-
Har du fångat någon Feting på savage-gears soft-4play eller varför tycker du att den är ett oväntat bra bete?Ursprungligen postat av Mikael S Visa inläggFiskar inte med dem förens de släpper en shallow variant som isf kanske med lite tur är suspending!
/MSlungan
Kommentera
-
Hmm nu blev jag förvånad, jag köpte en Bandit Tail i förra veckan och den skulle vara suspending. Det får jag kolla upp när jag kommer hem.Ursprungligen postat av Mikael S Visa inläggFiskar inte med dem förens de släpper en shallow variant som isf kanske med lite tur är suspending!
/M
Kommentera
-
Smaken är som baken, jag fiskar aldrig djupt och därmed är det ett onödigt bete för mig att ha iaf tills det blir varmare i vattnet å man kan ta hem betet fortare.Ursprungligen postat av FiskenFreddy Visa inläggÄr väl bra att den går djupt? Finns ju mängder med svävande varianter på marknaden. Har inte provat den men kommer garanterat inhandlas. Känns som det perfekta betet för mig som verkar fiska djupare än de flesta övriga fiskesnackare.
/MMina Placeringar:
Kommentera
-
Nej ingen feting varför skulle man behöva ta det för att gilla ett bete? Jag upplevde betet som väldigt bra i både kvalité och gång. - Betet kan fiskas hem på många sätt och både grunt eller djupt. - Lätt att modda betet.Ursprungligen postat av tk Visa inläggHar du fångat någon Feting på savage-gears soft-4play eller varför tycker du att den är ett oväntat bra bete?
(Trodde betet skulle gå sönder rätt fort, och iaf börja gå sönder vid första gäddan).
/MMina Placeringar:
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexNästan Hyffsad Borre...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2026-06-28, 21:12 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
2026-06-23, 10:35 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-