'Modda' paravan? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

'Modda' paravan?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• profilnamnet
    replied
    Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg

Du får nog acceptera att paravanen drar snett bakåt och inte rakt ut. OFF SHORE paravaner har jag både sålt och själv använt i många år vid fiske i Vänern, Vättern och Östersjön ... Klicka på texten nedan ... ...https://www.offshoretackle.com/category/Planer-Boards-6 ....

Mvh Old Firehand Leif Engström
    Jag har förstås ett par, borde ha nämnt att den högra går bättre än den vänstra.

Lämna en kommentar:

• Old Firehand
    replied
    Ursprungligen postat av profilnamnet Visa inlägg
    Vill få min spöparavan att dra mer i sidled, den hamnar för mycket snett bakom båten.

Är annars nöjd med 'SG XL Paravan'

Har ni något tips? Tänker mig ett 'roder' bak på paravanen, alternativt en 'läpp' i framänden, som styr/drar utåt.
    Du får nog acceptera att paravanen drar snett bakåt och inte rakt ut. OFF SHORE paravaner har jag både sålt och själv använt i många år vid fiske i Vänern, Vättern och Östersjön ... Klicka på texten nedan ... ...https://www.offshoretackle.com/category/Planer-Boards-6 ....

Mvh Old Firehand Leif Engström

Lämna en kommentar:

• Sundström76
    replied
    Inte upplev det problemet men räcker det inte att släppa mer Lina bara ? Alla paravaner går ju snett utåt/bakåt det blir ju brytpunkten mellan bete/spö

Lämna en kommentar:

• profilnamnet
    started a topic 'Modda' paravan?

'Modda' paravan?

Vill få min spöparavan att dra mer i sidled, den hamnar för mycket snett bakom båten.

Är annars nöjd med 'SG XL Paravan'

Har ni något tips? Tänker mig ett 'roder' bak på paravanen, alternativt en 'läpp' i framänden, som styr/drar utåt.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
9 svar
424 visningar
0 gillar
Senaste inlägg brollann  
Arbetar...
X