Östersjötrolling 2007 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2007

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• snickarn
    replied
    imorgon ska jag göra ett nytt försök med laxarna utanför simmris. är det fler här från fs som ska dit imorgon?

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    Ursprungligen postat av The Loomis Man Visa inlägg
    magic, lite trollingbilder... fisk, båtar ja du vet... det tycker jag att du skall dundra upp...
    OK, ska försöka ta mig samman efter Nynäs-säsongen...men det får bli lite gamla bilder isåfall, för 2007 har varit uselt än så länge. Och båten är som bekant såld.

Lämna en kommentar:

• joj
    replied
    http://www.tv2bornholm.dk/trolling/ här finns en hel del sköna bilder...

Lämna en kommentar:

• The Loomis Man
    replied
    magic, lite trollingbilder... fisk, båtar ja du vet... det tycker jag att du skall dundra upp...

Lämna en kommentar:

• The Loomis Man
    replied
    Ursprungligen postat av magic Visa inlägg
    Flying Eagle...

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    Vad körde du för båt?
    Flying Eagle...

Lämna en kommentar:

• The Loomis Man
    replied
    Jodå, vi var längst fram - sista dagen drog jag på gasen i helt rätt ögonblick och bjöd publik och besättning på några sköna luftturer i dyningarna...
    Vad körde du för båt?

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    I år vann du inte starten va?
    Jodå, vi var längst fram - sista dagen drog jag på gasen i helt rätt ögonblick och bjöd publik och besättning på några sköna luftturer i dyningarna...

Lämna en kommentar:

• The Loomis Man
    replied
    Hemma igen efter några händelsefyllda dagar på Bornholm. Vi fick två laxar, en 8 kg på träning och en ig på tävlingen. Dessutom lyckades vi bränna tre godkända, varav en 10+ och en 15+ Sista tävlingsdagen bröt elsystemet ihop i båten så marinen fick bogsera oss iland.

Största laxen vägde 22.2 kg och fångstmannen fick DK 50000:- med sig hem. Sammantaget en mycket välarrangerad tävling med gemytlig stämning som kan rekommenderas.

Och nästa gång, då j-r...
    I år vann du inte starten va?

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    Bra tråd!

Har visserligen varit en kort sväng till Simris i februari, men "riktiga" Östersjö-premiären för min del blir nästa vecka. Då bär det av till Bornholm för fem dagars fiske, tävling och kanske lite öl.

Rapport kommer.
    Hemma igen efter några händelsefyllda dagar på Bornholm. Vi fick två laxar, en 8 kg på träning och en ig på tävlingen. Dessutom lyckades vi bränna tre godkända, varav en 10+ och en 15+ Sista tävlingsdagen bröt elsystemet ihop i båten så marinen fick bogsera oss iland.

Största laxen vägde 22.2 kg och fångstmannen fick DK 50000:- med sig hem. Sammantaget en mycket välarrangerad tävling med gemytlig stämning som kan rekommenderas.

Och nästa gång, då j-r...

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
9 svar
424 visningar
0 gillar
Senaste inlägg brollann  
Arbetar...
X