Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
imorgon ska jag göra ett nytt försök med laxarna utanför simmris. är det fler här från fs som ska dit imorgon?
-
OK, ska försöka ta mig samman efter Nynäs-säsongen...men det får bli lite gamla bilder isåfall, för 2007 har varit uselt än så länge. Och båten är som bekant såld.Ursprungligen postat av The Loomis Man Visa inläggmagic, lite trollingbilder... fisk, båtar ja du vet... det tycker jag att du skall dundra upp...
Lämna en kommentar:
-
-
magic, lite trollingbilder... fisk, båtar ja du vet... det tycker jag att du skall dundra upp...
Lämna en kommentar:
-
-
Flying Eagle...Ursprungligen postat av The Loomis Man Visa inläggVad körde du för båt?
Lämna en kommentar:
-
Vad körde du för båt?Ursprungligen postat av magic Visa inläggJodå, vi var längst fram - sista dagen drog jag på gasen i helt rätt ögonblick och bjöd publik och besättning på några sköna luftturer i dyningarna...
Lämna en kommentar:
-
Jodå, vi var längst fram - sista dagen drog jag på gasen i helt rätt ögonblick och bjöd publik och besättning på några sköna luftturer i dyningarna...Ursprungligen postat av The Loomis Man Visa inläggI år vann du inte starten va?
Lämna en kommentar:
-
I år vann du inte starten va?Ursprungligen postat av magic Visa inläggHemma igen efter några händelsefyllda dagar på Bornholm. Vi fick två laxar, en 8 kg på träning och en ig på tävlingen. Dessutom lyckades vi bränna tre godkända, varav en 10+ och en 15+
Sista tävlingsdagen bröt elsystemet ihop i båten så marinen fick bogsera oss iland.
Största laxen vägde 22.2 kg och fångstmannen fick DK 50000:- med sig hem. Sammantaget en mycket välarrangerad tävling med gemytlig stämning som kan rekommenderas.
Och nästa gång, då j-r...
Lämna en kommentar:
-
Hemma igen efter några händelsefyllda dagar på Bornholm. Vi fick två laxar, en 8 kg på träning och en ig på tävlingen. Dessutom lyckades vi bränna tre godkända, varav en 10+ och en 15+Ursprungligen postat av magic Visa inläggBra tråd!
Har visserligen varit en kort sväng till Simris i februari, men "riktiga" Östersjö-premiären för min del blir nästa vecka. Då bär det av till Bornholm för fem dagars fiske, tävling och kanske lite öl.
Rapport kommer.
Sista tävlingsdagen bröt elsystemet ihop i båten så marinen fick bogsera oss iland.
Största laxen vägde 22.2 kg och fångstmannen fick DK 50000:- med sig hem. Sammantaget en mycket välarrangerad tävling med gemytlig stämning som kan rekommenderas.
Och nästa gång, då j-r...
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: