Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
Nynäslaxen vägde 20,62kg enligt Regal. Själv åker jag ner till Nynäs
på måndag och testar.
Lämna en kommentar:
-
Jag ska förmodligen ut i Nynäs imorgon om vädret tillåter. Tolv-femton båtar är ute idag i smågrisigt väder men ingen hade fått fisk när jag kollade läget vid lunch.Ursprungligen postat av joj Visa inläggJag kör här utanför Karlskrona imorgon! Nån mer som ska ut imorgon?
EDIT: Det kom enligt rykte upp en lax på 19 kg i Nynäs idag.Senast ändrad av magic; 2007-05-17, 17:41.
Lämna en kommentar:
-
Jag kör här utanför Karlskrona imorgon! Nån mer som ska ut imorgon?
Ropa på "Jojje" på VHF:n imorgon så är det jag som svarar!
Lämna en kommentar:
-
jodå vi var tre båtar som drog ut från hällevik och en från åhus fick tio näbbgäddorUrsprungligen postat av Musky Visa inläggTack för det
Hur gick det själv? Kom du ut på Knixet? På torsdag och fredag är det dags igen om vindarna håller sig något.
det blir
nästa helg för mig
Lämna en kommentar:
-
Tack för detUrsprungligen postat av snickarn Visa inlägghärligt musky

Hur gick det själv? Kom du ut på Knixet? På torsdag och fredag är det dags igen om vindarna håller sig något.
Lämna en kommentar:
-
härligt muskyUrsprungligen postat av Musky Visa inläggIgår lossnade det äntligen och resultatet kring Ruski och motorvägen blev fyra fiskar i båten varav en öring på 5.6 kg. Största laxen vägde 9.1
http://bp3.blogger.com/_sKBM6C8IrnM/...lax_öring.jpg
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Musky Visa inläggIgår lossnade det äntligen och resultatet kring Ruski och motorvägen blev fyra fiskar i båten varav en öring på 5.6 kg. Största laxen vägde 9.1
http://bp3.blogger.com/_sKBM6C8IrnM/...lax_öring.jpg
Bara att grattulera !! Håller vädret så skall vi ut igen till helgen..
//Abel
Lämna en kommentar:
-
Igår lossnade det äntligen och resultatet kring Ruski och motorvägen blev fyra fiskar i båten varav en öring på 5.6 kg. Största laxen vägde 9.1
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: