Det ar bara att importera en tracker sjalva. Mycket lattare an vad ni tror. Jag hjalpte Kg lite med hans och priset blev typ 150K svkr billigare an vad de saljs for i Sverige. Da var allt gjort lagligt med ratt moms och dollarn stod i 6.90 har jag for mig. Allt kan goras med email, telefon och wiretransfer of money.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sverige är fantastiskt!
Collapse
X
-
Gissa vem som kommer att få en massa jobbiga pm om båtimport.Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggDet ar bara att importera en tracker sjalva. Mycket lattare an vad ni tror. Jag hjalpte Kg lite med hans och priset blev typ 150K svkr billigare an vad de saljs for i Sverige. Da var allt gjort lagligt med ratt moms och dollarn stod i 6.90 har jag for mig. Allt kan goras med email, telefon och wiretransfer of money.
Kan nämna att utan Jenk hade jag inte åkt fort och miljövänligt med min båt idag.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Hehe... Ja nu fick han ett....Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggGissa vem som kommer att få en massa jobbiga pm om båtimport.
Kan nämna att utan Jenk hade jag inte åkt fort och miljövänligt med min båt idag.
//Stefan
Kommentera
-
I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Kommentera