tja tjena,, vi tänkte bygga en trolling bar i typ trä "teak" , men vill veta hur ni enklast fäster den i båten, vi har inget räcke och tänkte väl använda nån typ av
stolpar istället, har ni nått bra tips hur vi skall gå till väga vi har en uttern 4450C
som vi ska utrusta för trolling, både röding och till havsfiske !
stolpar istället, har ni nått bra tips hur vi skall gå till väga vi har en uttern 4450C
som vi ska utrusta för trolling, både röding och till havsfiske !
Kommentera