Trolling på TV4+ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trolling på TV4+

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tackat vet jag Bård o Lars! =) Kanske inte det hör till ämnet, men dom är ju fan roligast o kolla på... Inte så mycket fiske i filmerna deras kanske. Men dom får en o garva iaf!

Kommentera

ääh slut gnäll på william låt han leka på tv ! ,,, bättre än det mesta skit som visas i alla fall !

Men lars o bård rules !

Kommentera

Jävligt kul att dom var vid Torsö och fiskade, ett riktigt favvoställe i Vänern.
        Så jävla hårt kan dom ju inte ha tagit fiskarna, det måste vara sönderklippta drillningar, Sen kan man ju tycka att få ett spö med en Larre i andra ändan av en guide, inte säger så mycket om hur tung man är på trolling. Men det är ju alltid trevligt att få se lite fiske på TV.
        Med en schysst Bonk, kan man slå världen med häpnad.

Kommentera

Ursprungligen postat av Dookii Visa inlägg
          Tackat vet jag Bård o Lars! =) Kanske inte det hör till ämnet, men dom är ju fan roligast o kolla på... Inte så mycket fiske i filmerna deras kanske. Men dom får en o garva iaf!

Då kan jag lika gärna se Mr.Bean eller nått.

Kommentera

Ursprungligen postat av aliosh Visa inlägg
            va glad att det finns någon fiskeprog att kolla på era bönder. Alla behöver inte va så jävla seriösa. Man ska ha kul när man fiskar.. inte någon jävla tävling.
            Håller med.
            Förut gnälldes det över att det visades för lite fiske i TV. Nu måste man hitta andra saker att gnälla om.
            Tycker Willam gör riktigt bra fiskeTV trots att det visas övervägande flugfiske.

Kommentera

Finns det möjlighet att se avsnittet på internet?
              Yiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Mink! Visa inlägg
                Det gick ju verkligen en del sjö och för fåfäng för att lägga mössan på slutet:P aja, det var iaf kul program idag. Tråkigt att se hur lätt de planar in en 5 kilos lax.
                Kallvatten inga bonefish/tarponer direkt!
                I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av madmats Visa inlägg
                  Håller med.
                  Förut gnälldes det över att det visades för lite fiske i TV. Nu måste man hitta andra saker att gnälla om.
                  Tycker Willam gör riktigt bra fiskeTV trots att det visas övervägande flugfiske.
                  Hej Mats ses vi vid Landsort i maj som förra året eller har du tröttnat??
                  (skam vore!!)
                  I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Bäckmetet med Maja och Gösta samt en betongviadukt i bakgrunden i förra programmet innebar defenitivt slutet för mitt tittande på Jakt och Fiske. Lax på vänern och harr i fjällen är uttjatade programteman i fisketeve. Sätt in en programledare som fattar vilken bredd som finns i svenskt fiske och som kan fiska själva, dvs utan guide.

Kommentera

Ja det vore roligare att se lite mer svenssonfiske som slappande mete efter Sutare eller bottenmete efter Lake eller Ål.

Finns ju massor av sätt/ställen/fiskar att visa men fortfarande envisas de med Gädda, Lax, Öring/Röding och Gös.

Jag skulle klara mig med ett program i månaden och två fiskevärdar, sen att det är ihopklippt från flera dagar skulle inte göra något. Spä ut det med lite tips & tricks samt en och annan grillning av fångsten också.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
                      9 svar
                      434 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg brollann  
                      Arbetar...
                      X