Kan man hitta den plasten på deras nätbutik? Vart i så fall? Kan inte hitta nåt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gör dina egna paravaner
Collapse
X
-
ppas länken funkar http://www.biltema.se/sv/Bygg/Ovrigt/Plastglas-26207/Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggKan man hitta den plasten på deras nätbutik? Vart i så fall? Kan inte hitta nåt.
Kommentera
-
Vad har ni för mått på era paravaner som är gjorda i plast /macrolon /plexi ?
Jag förstår att man kan göra dom i olika storlekar beroende på till vad man använder dom till, om vi ska använda gös o gäddrag men inte dom största och tyngsta vad rekomendera ni för läng och höjd på paravanerna.
Kommentera
-
Har gjort mina med dessa mått. Då jag inte viktar nedre delen av paravanen så var diagonala måttet på utlösarpinnen kass och måste flyttas ned ca 15mm. Horisontellt kan det vara på sin plats att borra några hål horisontellt så pinnen kan justeras efter betet som dras precis som Totte nämnt tidigare.Ursprungligen postat av Hoffe Visa inläggVad har ni för mått på era paravaner som är gjorda i plast /macrolon /plexi ?
Jag förstår att man kan göra dom i olika storlekar beroende på till vad man använder dom till, om vi ska använda gös o gäddrag men inte dom största och tyngsta vad rekomendera ni för läng och höjd på paravanerna.
Av en skiva plastglas (Biltema) får du 6 paravaner med dessa mått. Tänk dock på att utlösare kostar en del.
Denna används till flötestroll men går nog bra att köra med inte allt för stora beten också.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse

Kommentera