Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ekolod Bottomline Fishin' Buddy 1101
Collapse
X
-
Jag har inte varit speciellt imponerad av dem Bottomline jag provat framförallt dålig skärmupplösning, och denna skulle jag inte vilja ha alls.
Vill Du ha ett portabelt lod så köp ett enkelt Lowrance eller Eagle (Lowrance i sneakutförande) och montera på en låda innehållande batteri i lämplig storlek och så en sugkoppsgivare med säkerhets lina det blir inte mycket dyrare men väldigt mycket bättre funktion
-
tunn & tunn....känner mig mer som en rookie när det gäller ekolod...följde bara en länk på forumetUrsprungligen postat av Evert Visa inlägglodet i fråga suger illerpung!! Köp riktiga grejer - är plånboken din tunn så köp minst ett lowrance x97 (200$) eller ett eagle i samma prisklass!
Lowrance tycker ni...inköpsställen?Skriv in din signatur här >> d'oh?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av theoneandonly Visa inläggDÅLIGT SÄGER NI?! JAg köpte det för 99$ nyligen och har hunnit testa det en gång.. Vad är det som är så dåligt med det?
Som sagt upplösningen brukar inte vara något vidare på Bottomline, sen lär inte uteffekten var speciellt hög (har inte kollat på just detta men brukar vara så) nästa svaga punkt är fästet som brukar paja om man kör lite fortare men främst så blir det inte en stadig montering utan givaren rör sig och då visar lodet olika och prestandan blir långt ifrån optimal.
Min åsikt är att det är att kasta pengarna i sjön med ett sånt, köp ett bra lod och bygg en bärbar enhet med batteri och lod så funkar det bra mycket bättre.
Kommentera
-
Kolla på detta http://www.fishit.com/product_info.p...ducts_id=82695 finns färdigt so mprtabelt emd sugkoppsgivare för 2295kr bara fixa ett batteri i en lämplig storlek och en låda att montera det hela påUrsprungligen postat av DaSwede Visa inläggtunn & tunn....känner mig mer som en rookie när det gäller ekolod...följde bara en länk på forumet
Lowrance tycker ni...inköpsställen?
Kommentera
-
Den såg ju inte helt fel utUrsprungligen postat av Rospigg Visa inläggKolla på detta http://www.fishit.com/product_info.p...ducts_id=82695 finns färdigt so mprtabelt emd sugkoppsgivare för 2295kr bara fixa ett batteri i en lämplig storlek och en låda att montera det hela på

Är tacksam för alla goa tips - eftersom man har blivit med båt så måste man lyssna på Mr Miyaghi
Skriv in din signatur här >> d'oh?
Kommentera
-
Skriv in din signatur här >> d'oh?
Kommentera
-
hej.....
jag köpte mitt Eagle CUDA 242 för 1200 kr ,,,nytt på traderaUrsprungligen postat av DaSwede Visa inlägg
hitta ett bättre pris om ni kan.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
752 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg