Ekolod Bottomline Fishin' Buddy 1101 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ekolod Bottomline Fishin' Buddy 1101

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag har inte varit speciellt imponerad av dem Bottomline jag provat framförallt dålig skärmupplösning, och denna skulle jag inte vilja ha alls.
    Vill Du ha ett portabelt lod så köp ett enkelt Lowrance eller Eagle (Lowrance i sneakutförande) och montera på en låda innehållande batteri i lämplig storlek och så en sugkoppsgivare med säkerhets lina det blir inte mycket dyrare men väldigt mycket bättre funktion

Kommentera

lodet i fråga suger illerpung!! Köp riktiga grejer - är plånboken din tunn så köp minst ett lowrance x97 (200$) eller ett eagle i samma prisklass!

Kommentera

DÅLIGT SÄGER NI?! JAg köpte det för 99$ nyligen och har hunnit testa det en gång.. Vad är det som är så dåligt med det?
        Det är dagens härliga sanning!

Kommentera

Ursprungligen postat av Evert Visa inlägg
          lodet i fråga suger illerpung!! Köp riktiga grejer - är plånboken din tunn så köp minst ett lowrance x97 (200$) eller ett eagle i samma prisklass!
          tunn & tunn....känner mig mer som en rookie när det gäller ekolod...följde bara en länk på forumet

Lowrance tycker ni...inköpsställen?
          Skriv in din signatur här >> d'oh?

Kommentera

Ursprungligen postat av theoneandonly Visa inlägg
            DÅLIGT SÄGER NI?! JAg köpte det för 99$ nyligen och har hunnit testa det en gång.. Vad är det som är så dåligt med det?

Som sagt upplösningen brukar inte vara något vidare på Bottomline, sen lär inte uteffekten var speciellt hög (har inte kollat på just detta men brukar vara så) nästa svaga punkt är fästet som brukar paja om man kör lite fortare men främst så blir det inte en stadig montering utan givaren rör sig och då visar lodet olika och prestandan blir långt ifrån optimal.

Min åsikt är att det är att kasta pengarna i sjön med ett sånt, köp ett bra lod och bygg en bärbar enhet med batteri och lod så funkar det bra mycket bättre.

Kommentera

Ursprungligen postat av DaSwede Visa inlägg
              tunn & tunn....känner mig mer som en rookie när det gäller ekolod...följde bara en länk på forumet

Lowrance tycker ni...inköpsställen?
              Kolla på detta http://www.fishit.com/product_info.p...ducts_id=82695 finns färdigt so mprtabelt emd sugkoppsgivare för 2295kr bara fixa ett batteri i en lämplig storlek och en låda att montera det hela på

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
                Kolla på detta http://www.fishit.com/product_info.p...ducts_id=82695 finns färdigt so mprtabelt emd sugkoppsgivare för 2295kr bara fixa ett batteri i en lämplig storlek och en låda att montera det hela på
                Den såg ju inte helt fel ut
                Är tacksam för alla goa tips - eftersom man har blivit med båt så måste man lyssna på Mr Miyaghi
                Skriv in din signatur här >> d'oh?

Kommentera

hej.....

Ursprungligen postat av DaSwede Visa inlägg
                  jag köpte mitt Eagle CUDA 242 för 1200 kr ,,,nytt på tradera hitta ett bättre pris om ni kan.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
                  8 svar
                  752 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg dhaglund  
                  Startad av Gös123, 2025-12-31, 15:48
                  1 svar
                  254 visningar
                  0 gillar