Wolfman, är inte alls emot kinagrejer. Är väl mer så att nästan allt är tillverkat där just nu. Min försärkare Harman Kardon är från Kina. Köpte just ett par Timberland joggingsko i dom stod det Kina nu också.
Om du söker på Maringuiden och läser lite runt kan du se att jag inte är ensam om kritiken.
Som jag skrev så är min grabb mottagare av just dessa påringningar om reservdelar till Parsun och liknande.
Går inte att som du tror lätt få fram exakta delar till din motor.
Hur ska du säga, jag har en Parson 5 hk och behöver samma delar som till en Yamaha 5 hk.
No way att det går. Först finns det ett serienummer och sedan olika delar till olika Yamaha modeller.
Även för 5 hästare.
Båtmotorreservdelar säljs bara till maskiner som finns uppdaterade.
Du kan hjärna förklara för mig hur du tänkt köpa delarna till din motor. Utom just hos din egen båtreservdelshandlare.
Om du söker på Maringuiden och läser lite runt kan du se att jag inte är ensam om kritiken.
Som jag skrev så är min grabb mottagare av just dessa påringningar om reservdelar till Parsun och liknande.
Går inte att som du tror lätt få fram exakta delar till din motor.
Hur ska du säga, jag har en Parson 5 hk och behöver samma delar som till en Yamaha 5 hk.
No way att det går. Först finns det ett serienummer och sedan olika delar till olika Yamaha modeller.
Även för 5 hästare.
Båtmotorreservdelar säljs bara till maskiner som finns uppdaterade.
Du kan hjärna förklara för mig hur du tänkt köpa delarna till din motor. Utom just hos din egen båtreservdelshandlare.

Kommentera