Gulp - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gulp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

gulp

väntar själv på Gulp löjorna, wildwater testade ju med framgång på vintern/våren.
    Frågade efter dem i butiken här hemma igår, men de sa att de inte visste när de skulle komma, kanske till hösten.

Ursprungligen postat av team char Visa inlägg
    Dom heter Gulp löja och är nya för i år dom är nog svåra att få i ingen jag har varit i kontakt med hadde dom hemma.
    Http://pekkman.blogspot.com

Kommentera

Testades som tidigare nämnts av vissa guider och trollingteam.
      Tillgången har varit begränsad men ska finnas till försäljning i Sverige under hösten enligt representant.
      Guiderapporter ska tas med stor nypa salt.
      Löjtackelfisket är ju lite tölit med infrysning, förvaring, möe prylar, tänger, tandpetare, bly, actiondisk, gummisnoddar......
      Så gulp löjorna kan kanske förenkla delar av detta fisket.
      Vectra-tacklet har ju en jiggkropp som ersättning till agnfisk så gulpen är inte unik.

Kommentera

kompisen har fiskat med dom med frangång funkar kanon till rödingen i vättern
        Team öggesjös fiske / topmix

www.solskensmetarna.se

www.svenskakarpklubben.com

Kommentera

De finns inte ens i 2007katalogerna eller på berkleys hemsida :/

Kommentera

Gulp

Jag körde med Gulp 6" Herring.....Bait swimmer
            Tror det är saltwater....
            Senast ändrad av fetmats; 2007-07-05, 17:33.

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
              Flode vet du någon personligen som använt det?
              Att få tag på det är nog inget problem finns det inte här får man köpa annanstans.
              Har ingen lust att börja med löjor och sånt detta kunde vara ett alt att prova då kanske
              Camyti är väl den man hört mest om, dock vet jag några andra guider som kört med dom. En himmla efterfrågan hos trollarna är det iaf!
              sigpic

Kommentera

Vidga era vyer Gulp är inget problem att få tag på utomlands (läs USA) men innan jag kastar bort ändå mer pengar vill jag veta om det funkar rimligt kolla Bass pros exv fullsorterade i stort sett finns andra också
                I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Vidga era vyer Gulp är inget problem att få tag på utomlands (läs USA) men innan jag kastar bort ändå mer pengar vill jag veta om det funkar rimligt kolla Bass pros exv fullsorterade i stort sett finns andra också
                  Dom har väl inte ens "börjat" göra dessa än utan bara lanserat en lite mindre provserie? Nu snackar i alltså Gulplöjorna Camyti och killarna varit med och tagit fram.
                  sigpic

Kommentera

Jag har fiskat med 6" bait swimmers sen förra våren och vid några få tillfällen har dom fiskat bra. Men dom är för stora för anchovy special huvorna. Det är oftast mycket svårt att få till en bra gång på dom. Dom Camyti tagit fram ska vara bättre anpassade för betes huvorna.

http://teamchar.blogspot.com/

Kommentera

Undrar jag om ni inte övervärderar herr Camytis betydelse här, har sett tretums gulp löjor marknadsföras som bete för pimpelfiske på nätet.
                      Kanske jag har fel iofs ingen som har en länk till Camyti/Gulp att posta?
                      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
                      19 svar
                      912 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman