Ugly Stik ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ugly Stik ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
    Old Firehand, hjärtligt tack för den informationen.
    Hej!

Har varit i kontakt med Timo, men han klarar inte att matcha Orsa fiskecenter sitt pris på 420kr /spö.
    Jag frågade priset på tio stycken hos Orsa Fiskecenter och får dessa for 4000+frakt.

fråga till Old Firehand: jag funderar på att köpa åtta stycken Ugly stik tiger gold
    BWD 3280SS 240cm ML/15-40lb och två stycken BWD 3286SS 255cm H/20-50lb till dipsy diver, låter detta vettigt?
    Har inte fiskat alls med Ugly stik tidigare och vet ej om BWD 3286SS är styva nog för dipsy.

Tacksam för svar.

/Kjellzen
    Laxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
    http://scandinavian-trolling.blogspot.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Kjellzen Visa inlägg
      Hej!

Har varit i kontakt med Timo, men han klarar inte att matcha Orsa fiskecenter sitt pris på 420kr /spö.
      Jag frågade priset på tio stycken hos Orsa Fiskecenter och får dessa for 4000+frakt.

fråga till Old Firehand: jag funderar på att köpa åtta stycken Ugly stik tiger gold
      BWD 3280SS 240cm ML/15-40lb och två stycken BWD 3286SS 255cm H/20-50lb till dipsy diver, låter detta vettigt?
      Har inte fiskat alls med Ugly stik tidigare och vet ej om BWD 3286SS är styva nog för dipsy.

Tacksam för svar.

/Kjellzen
      Jag kör med 7 fots ugly stik till både rigg,ytan och dipsy,inga problem,otroligt nöjd med spöna

Kommentera

Hej o tack för svar Bjärven!

Jag köpte nio stycken beg 7´ ful pinnar på Blocket, så nu jäklar......
        Problemet nu är att man har alldeles för många spön hehe.
        30 trollingspön räcker till att rigga min båt iaf lol.

/kjelle
        Laxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.

Kommentera

Några av våra Team på WallinsFiske är väldigt förtjusta i Abu Garcias Workhorse II trollingspön. Hur står sig dessa mot ovan flitigt nämda spön? Är själv inte i närheten av trollingguru men dessa spön (Workhorse II) har varit väldigt populära hos oss...
          Min blogg

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
            Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
            Hej TamTam; Ja, visst går smaker och åsikter ofta isär. Jag säljer inte mina 8 fots "Sinappia" Ugly Stik Tiger BWD220080 (tidigare BWD3280) för pengar. Med trollingspön tycks det vara som med bilar. Det finns massor av bilmärken och modeller...men ändå fler bilkunder.
            Vi tycks vara helt överens om en sak. Vi fiskar bäst med de spön vi trivs med och framgångsrikt lyckas drilla stora fiskar på utan att de går av.
            Go for the Big Ones!
            Old Firehand
            Ni som kollar runt efter bästa trollingspöna, jag har lite för många och skall sälja undan några.
            Vilka jag säljer beror helt på vilka som säljs först.
            Har 20 stycken nya i förpackning av dessa Ugly Stik "Sinappia" 8" som Old Firehand skriver om. Pris 600 kr spöt.
            Sen har jag 9 stycken 7´ Ugly stik tiger gold, dessa har inte ens fiskat en hel sesong, vill ha 400kr styck.

Säljer jag 7´ spöna behåller jag de andra och vice versa.

Skicka mig gärna ett PM om ni har frågor.

/Kjelle
            Senast ändrad av Kjellzen; 2009-04-03, 11:31. Anledning: Reducerade pris med 50kr/spö

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
            8 svar
            722 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg dhaglund  
            Startad av DIFAnders, 2025-05-04, 11:01
            8 svar
            478 visningar
            0 gillar