Funderar på ett par Norppa-paravaner. Någon som har testat dem? Drar de ut ordentligt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Norppa sidoparavaner
Collapse
X
-
Har hört att de ska vara riktigt bra. Ska vara stabila i hårdare sjö bl a... de lär nog dra ut rätt bra.
-
Ja dessa är väldigt bra byggda, och billiga.Ursprungligen postat av Gruvis Visa inläggKolla på pike14500s shitlake planers istället tror dom drar minst lika bra om inte bättre
Har inga själv ÄN men man vet aldrig
Drar som bogserbåtar!
Varför betala mer än man behöver!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Enligt de trollingguider jag känner skall dom funka "bäst". Har inte testat dom själv, bara kopior vid Göstrolling och de har gjort jobbet.Ursprungligen postat av Norden Visa inläggFunderar på ett par Norppa-paravaner. Någon som har testat dem? Drar de ut ordentligt?
http://shop.wildwater.se/group.asp?group=7&sub=7Senast ändrad av Flodebanan; 2007-09-19, 19:55.sigpic
Kommentera
-
haha,bogserbåtar.visst,dom drar jävligt bra!!5par ligger just nu för limning!!Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggJa dessa är väldigt bra byggda, och billiga.
Drar som bogserbåtar!
Varför betala mer än man behöver!
Kommentera
-
Norrpa
Fördelar: Drar bra, är stabila, hållbara, billiga.
Nackdelar Är för stabila (gillar när paravanerna stutsar lite), de har en tendens att ibland hanma snett när de löst ut och skär då ner/bort i motsatt riktning. jobbigt och stor risk för trassel med andra spön.
Tycker att Great White är bättre!!
Kommentera
-
tänk på att ett par brädor som drar för bra sliter grymt hårt på spön/linor. Vore jag dej skulle jag titta på greatshit. Funkar säkert minst lika bra men till ett bättre pris. en kille här på forumet som tillverkar dom om jag inte missminner mej? Planerboardmast och ett par pulkor ger bättre översikt/smidigare dessutom kan man drilla fisken rakt på linan bättre tycker jag men finns olika åsikter om den saken
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse

Kommentera