Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
spöhållare från claes ohlsson
Collapse
X
-
om det är den "trollingbaren" med 5st spöhållare du menar så kan jag säga att jag ska köpa en. har ingen erfarenhet av den. Känns som att om det skulle vara skit så kan man nog skruvalite för att få till den. 200 spänn är ju ingenting i detta sammanhang. De är ju dock inte världens snyggaste men jag ska ha den på ekan i sommarstugan så jag ska ha en. Jag har läst flera inlägg om denna. alla verkar tycka den är godkänd.
-
ja som lånar båt mycket tycker den är kanon . Hade ja egen båt så skulle ja kanske ha vanliga hållare.Ursprungligen postat av btc_andersson Visa inlägghttp://www.clasohlson.se/Product/Cat...&collapse=true
ågon som testat dessa spöhållare från claes ohlsson?
http://www.clasohlson.se/Product/Cat...&collapse=true
Kommentera
-
Den där är faktiskt helt OK ! vi har två st likadana, köpte dom i en REA-Låda på K-rauta för mer än
tre år sedan, det enda som hänt med en, är att en svetsad mutter till en av rattarna släppt , men
det ska väl tilläggas att vi inte har vart så värst försiktiga med dom
De e bar å köp........
Tjo, Vad välja : Trolling eller Flugfiske i da ? OK , jag kör trolling med flugspöna .............................
Kommentera
-
har denna spöhållare, funkar toppen, har 3 st lutande på vardera sida efter att en kompis tappat ner halva i vattnet, kan dock rekommendera att montera några justerbara hållare på den,
har själv monterat min genom pollarna på min Ryds 478. passar som ett SMACK! Kan verkligen rekommendera denna!! Ta dock och fila till dom svarta hylsorna då dom är J*vligt vassa o sliter sönder gummit/korken på spöna ganska snabbt!
Kommentera
-
Har haft det här stålmonstret i några år nu.
Upplever den som stabil och väldigt funktionell och till ett mycket överkomligt pris. Om du ska ha den fastsatt där årorna normalt sitter ska du dock betänka att det är mycket svårt att ha 5 spön aktiva på samma gång.
När jag kör själv använder jag aldrig mer än 2 och är vi två eller fler i båten så kör vi med 3, ibland 4 spön samtidigt.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse

Kommentera