spöhållare från claes ohlsson - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

spöhållare från claes ohlsson

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• spöhållare från claes ohlsson

ågon som testat dessa spöhållare från claes ohlsson?

Pissar hästen när han vill?

I'm the

om det är den "trollingbaren" med 5st spöhållare du menar så kan jag säga att jag ska köpa en. har ingen erfarenhet av den. Känns som att om det skulle vara skit så kan man nog skruvalite för att få till den. 200 spänn är ju ingenting i detta sammanhang. De är ju dock inte världens snyggaste men jag ska ha den på ekan i sommarstugan så jag ska ha en. Jag har läst flera inlägg om denna. alla verkar tycka den är godkänd.

Kommentera

ja jag tycker att 200 spänn e billigt så beställde en...verkar ju endå vara stabil...men det får man se, annars åker svetsen fram..

I'm the

Kommentera

Ursprungligen postat av btc_andersson Visa inlägg
        ja som lånar båt mycket tycker den är kanon . Hade ja egen båt så skulle ja kanske ha vanliga hållare.

Kommentera

Den där är faktiskt helt OK ! vi har två st likadana, köpte dom i en REA-Låda på K-rauta för mer än
          tre år sedan, det enda som hänt med en, är att en svetsad mutter till en av rattarna släppt , men
          det ska väl tilläggas att vi inte har vart så värst försiktiga med dom
          De e bar å köp........
          Tjo, Vad välja : Trolling eller Flugfiske i da ? OK , jag kör trolling med flugspöna .............................

Kommentera

har denna spöhållare, funkar toppen, har 3 st lutande på vardera sida efter att en kompis tappat ner halva i vattnet, kan dock rekommendera att montera några justerbara hållare på den,

har själv monterat min genom pollarna på min Ryds 478. passar som ett SMACK! Kan verkligen rekommendera denna!! Ta dock och fila till dom svarta hylsorna då dom är J*vligt vassa o sliter sönder gummit/korken på spöna ganska snabbt!
            Johan Johannesson
            www.s-29.se
            johan[att]s-29.se

Kommentera

Har haft det här stålmonstret i några år nu.

Upplever den som stabil och väldigt funktionell och till ett mycket överkomligt pris. Om du ska ha den fastsatt där årorna normalt sitter ska du dock betänka att det är mycket svårt att ha 5 spön aktiva på samma gång.

När jag kör själv använder jag aldrig mer än 2 och är vi två eller fler i båten så kör vi med 3, ibland 4 spön samtidigt.

Kommentera

alright..

hur menar du att det blir svårt med 5 spön?? menar du att linorna trasslar dig??

I'm the

Kommentera

Funkar mycket bra köpte 2 för några år sen för att ha i min dåvarande båt .Flyttade över dom justerbara till en på så vis fick jag 8 hållare i en .

Kommentera

funkar det bra att köra med alla 5 hållarna då när den är fastsatt i årklyckorna?

I'm the

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
                    8 svar
                    704 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg dhaglund  
                    Startad av DIFAnders, 2025-05-04, 11:01
                    8 svar
                    467 visningar
                    0 gillar