tänkte jag skulle posta denna bild här också för att få lite fart i diskussionerna kring var man får tag på såna här och vilka erfarenheter ni har av dem och hur mycket de kostar och hur mycket de drar. Är säkert helt OK att ha en kall trollingdag http://www.fiskesnack.com/fotoalbum/...9-IMGP1715.JPG
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Värma matlåda i båten
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Gösen Visa inläggtänkte jag skulle posta denna bild här också för att få lite fart i diskussionerna kring var man får tag på såna här och vilka erfarenheter ni har av dem och hur mycket de kostar och hur mycket de drar. Är säkert helt OK att ha en kall trollingdag http://www.fiskesnack.com/fotoalbum/...9-IMGP1715.JPG
bil/lastbilstillbehör och sedan under kaffebryggare ugnar och kylboxar.
-
Matlådevrmare!
Jag och min polare har använt matlådevärmaren från Swdol, hela lax sesången och den har fungerat utmärkt, vi använder den oxå njär vi jobba och inte har tillgågn till någonstans att äta,, vi har kopplat in den i djuprigs eluttaget så när man inte ska hissa hu djupriggen så pluggar v in matlådevärmaren,, blir varmt på en halvtimme,, lycka till
Kommentera
-
Funkar bra... Jag har använt mig av två typer.. En "ny" modell i plast.. Inge vidare.. Men så har jag en gammal trotjänare som är klädd i rostfritt runt om.. De e de drag i... Ca 30 min så fräser det om maten.. Kan tillock med bränna lite i botten ibland.. Själva matdosan finns att köpa i dom flesta lite större matkjedjorna typ coop kvantum m,m..
//Abel
Kommentera
-
Tog mig tid att kika in på swedol.se
art nr:EL-10400 är inget att ha..
Art nr:El-10000 är grejer som funkar.. syns förvisso på prisskillnaden också..
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggAbel... lägg gärna ett MSN exakt vad jag skall köpa om du nu inte som jakt- och sportfiskegrossist kan ta hem något intressant till mig? Finns det några batteridrivna (vanliga småbatterier) matlådor?
MVH
Hallå Pär... Laga mat i lådorna vet jag inte om det är nån höjdare.. Men värma funkar fint.. Detta är ingen produkt som jag har i mina kataloger.. Så beställ du gärna Art nr:El-10000 från www.swedol.se så får du en fin liten ugn att ta med dig ut i din badbalja.. Kan förvisso finnas risk att den sjunker när du lassar med det 12 volts batteri som krävs som energikälla.
Puss Abel
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
893 visningar
0 gillar
|