Pär.. Jag susar mot STHLM nu alldeles strax.. Du når mig på mobilen om du vill ha nämre anvisningar.. ;-)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Värma matlåda i båten
Collapse
X
-
-
Tjena,
När vi gör långa klätterturer använder vi ett jetboil för att laga mat, ofta hängande på en klippvägg.
Köket är verkligen smidigt och gjort för att användas i "speciella" miljöer. Tror att det borde passa grymt bra även i en båt. Finns bla i en hängande version som borde funka om bra även om det gungar litegrand. Addnature säljer köket och har en bra hemsida.
Lycka till
Fredde
Kommentera
-
Ett par rejäla korvar och lite lök i ett foliepaket som du kastar in under motorkåpan medans du trollar funkar suveränt om du vill ha varm mat med lite finsk touch. Blir riktigt jäkla gott.
Du kan även lägga nästan vad som helst i en vanlig termos som håller värmen under en hel dag. Dock inte fläskfilé med klyftpotatis kanske, men pasta med skinksås eller liknande går svinbra, för att inte tala om alla goda soppor.
Kommentera
-
OK ! en gammal tråd, men !
jag / vi har i många år använt en "ORIGO HEATPAL" då man utan någon risk eller strömförbrukare
får både värme i båten och varm mat
Jo..... det var mitt förslag....Tjo, Vad välja : Trolling eller Flugfiske i da ? OK , jag kör trolling med flugspöna .............................
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
898 visningar
0 gillar
|