Ursprungligen postat av Muskytracker
Visa inlägg
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Gör inte om det misstaget.
och jag vet ingen som vågar trolla i en sådan på östersjön..
men det e nog bristen på kunskap om erfarenhet o kunskap om dessa skutor som ger dem dess negativa rykte.. tyvärr Kan ju nämna att jag hängde av en buster magnum o en rival 606a med min båt i 20 m/s.. men den har ju step of skrov.. men förhoppningsvis skall det komma några till utav dessa sköna skutor så att flera får erfarenhet av dem
Kommentera