Det är fri handel inom EU, men för handel med länder utanför EU gäller förbudet mot s.k. parallellimport. Länk
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka Djupriggar ska jag köpa?
Collapse
X
-
Haha Flodis upplev en Digi man ser lodet en halv meter under ytan rusande upp precis då slår mjukavstängningen till för att leverera till ytan fint och försiktigt!Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggFör övrigt en suveren rigg, men just det du pekar på, den snabba starten har jag irriterat mig på länge. Just när loden är nästan i vattenytan så vill man smyga upp loden så inte wirelåsningen far upp i topptrissan og loden studsar runt i "ryckutjämnaren". Håller på att jobba med saken (en PWM-motordrive). Får se om jag får det till. I så fall blir den till salu, hehe
I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Min Volvo är INTE privatimporterad den gynnar svenska tillverkare OCH svenska återförsäljare samt svensk service av bilen uppenbarligen gör inte din detta.Ursprungligen postat av fishyfishyfishyfish Visa inläggJag kör en svensksåld bil ifrån en lokal bilhandlare. Ingen Volvo som är privat importerad.
Vad spelar det för roll vilken bil jag kör så länge jag har köpt den ifrån en svensk bilhandlare?
Vad kör du för motor på din båt? Jag hoppas att det är en Volvo Penta annars måste du tala om vad det är för fabrikat innan du fortsätter att skriva här!
Jag hoppas att du har svensk elektronik på båten också.
Du fattar bara inte. HANDLA I SVERIGE OCH ALLA TJÄNAR PÅ DET I LÄNGDEN.
Då bör man inte ta för stora ord i munnen värt att tänka på. mvh
men som sagt slut nuI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Låter inte klokt. Vad blir nästa steg? Lag mot privatimport!!??Ursprungligen postat av magic Visa inlägg
Det är fri handel inom EU, men för handel med länder utanför EU gäller förbudet mot s.k. parallellimport. Länk
Jo-jo, men priset, runt 2500 USD för ett par gör att jag hällre bygger ett eget system till mina ScottyriggarUrsprungligen postat av TAMTAM Visa inläggHaha Flodis upplev en Digi man ser lodet en halv meter under ytan rusande upp precis då slår mjukavstängningen till för att leverera till ytan fint och försiktigt!
Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Blir nog inte lätt skulle jag tro den är beroende av "kulan" på wiren för att veta när brytaren ska slå av.Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggLåter inte klokt. Vad blir nästa steg? Lag mot privatimport!!??
Jo-jo, men priset, runt 2500 USD för ett par gör att jag hällre bygger ett eget system till mina Scottyriggar
Kolla Big Jon de har ett auto-stop för eftermontering på deras riggar men själva mjukstoppet kräver nog någon slags logik krets eller dylikt.
På digin är det nog det elektroniska räkneverket som talar om för kretsar och motor att det är dags att bromsa.
Och nej Digis behöver inte vara så dyra av och till går de att få till resonabla priser då begagnat naturligtvis har köpt några st till varierande priser och de har alla funkat utmärkt.
Därmed inte sagt att nästa gör detta också..... men det blir inga fler för mej själv.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
704 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg