ismete tävling - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ismete tävling

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ismete tävling

Tänkte anordna en ismetetävling i vinter, tävlingstid 3 eller 4 veckor, längsta fisk vinner, pris till dom tre längsta gäddorna, c&r är ett måste, vill ha bild på både gädda med fångstman och bild med gädda och måttband, tänkte ta 50kr för dom som vill vara med alla pengar går till priser, bland annat så har jenk lovat att sponsra med ett isfiskelod. tänkte bara fråga ifall det finns några som är intresserade?//Fiskmix
    Tube for life

Jag kan tänka mig vara med, inte för att jag lär dra längsta men är ju kul iaf
    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ingen som är sugen på ismete tävling? Kom igen nu era fegisar... Om inte annat lär ni ju krossa mig och lite kul har ni ju då
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Kans vore roligt...

MYCKET BRA förslag med att dela upp tävlingen på flera veckor. SÅ det inte blir som pimpelfiske, alla på samma sjön hela tiden+att arrangörerna inte får vara med och fiska. SUPERSMIDIG IDE! Gör det något om jag snor den?
        sigpic

Kommentera

Tävling

Skulle kunna vara med, vad har du för minsta antal deltagare?

Kommentera

Jag är på och får säkert med några polare också.Kul grej tycker jag!Ser ingen anledning att inte vara med.Vilka regler kommer gälla?typ antal spön osv?
            Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Martin vi vill ha lite regler!! Tex max antal spön, tävlingstid mer exakt, minst antal deltagare osv.

Men kom igen nu ni som vet att ni brukar ismeta. Chansen finns att det är ni som drar den längsta så för 50 fix kan ni väl vara med!!

Kommentera

ja är på!!! samma regler som förra årets eller om det var i år, den ismetetävlingen som var!!!!
                Foto som man ser längden och så eller?
                mvh Richard

Kommentera

Ismete

Tar gärna det beslutet när jag har nått att gå på......

Men gärna när det blir is. Just nu är det Öring och abborre som gäller.

Jörgen
                  Omdöme får man av erfarenheter, erfarenheter får man av dåligt omdöme.

Kommentera

Ja det måste väl bli i februari eller nått då alla ordentlig is!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
                    2 svar
                    370 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda

Arbetar...
                    X