ismete tävling - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ismete tävling

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ismete-tävling låter ju intresant..
    Jag skall jobba den 22 december. Är det julafton då?

Kommentera

så nu börjar det bli dax , tror att det finns isar så att dom flesta kan ismeta. kollar upp intresset igen blir vi över 15st så blir det tävling, regler för tävlingen står tidigare i tråden, hur vill ni att vi ska göra med startavgift? antingen tar vi en gratistävling men då blir det nog inga priser jag kan kanske fixa ihop något litet men det blir inget märkvärdigt iaf. eller s¨å tar jag 50kr i startavgift och då borde det kunna bli hyffsade priser, men ni som är intresserade av att tävla anmäl er i tråden o säg vad ni tycker om startavgiftens vara eller icke vara.
      Tube for life

Kommentera

jag är nog på, avgift eller ej spelar inte så stor roll!!
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

kenta för dig komemr det kosta 250kr
          Tube for life

Kommentera

Ok bara för att du vet hur grym jag är på ismete
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Jag kan nog bidra med en femtiolapp även om jag känner på mig att det är bortkastade pengar.

Kan du inte spalta upp ett regelverk lite tydligt?

Jag som gillar spinnfiske bättre önskar att det är fritt för hur man får upp gäddan, Ismete, angel, spinn, mete.
              Ola

Kommentera

jo väntar lite bara o kolalr upp intresset sedan kommer exakta regler, ska fundera över det där att man kan få fiska hur man vill, beror på intresset för en ismete tävling
                Tube for life

Kommentera

Jag kan lätt tänka mig och vara med!!!

50 kr låter som en bra avgift.

Kommentera

jag är lätt med! 50 spänn blir bra

Kommentera

komigen nu, 4 anmälda, några fler måste väll vara sugna på att vara med
                      Tube for life

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
                      2 svar
                      373 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sadda
                      av Sadda

Arbetar...
                      X