Ismete-tävling låter ju intresant..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ismete tävling
Collapse
X
-
så nu börjar det bli dax
, tror att det finns isar så att dom flesta kan ismeta. kollar upp intresset igen blir vi över 15st så blir det tävling, regler för tävlingen står tidigare i tråden, hur vill ni att vi ska göra med startavgift? antingen tar vi en gratistävling men då blir det nog inga priser jag kan kanske fixa ihop något litet men det blir inget märkvärdigt iaf. eller s¨å tar jag 50kr i startavgift och då borde det kunna bli hyffsade priser, men ni som är intresserade av att tävla anmäl er i tråden o säg vad ni tycker om startavgiftens vara eller icke vara.
Tube for life
Kommentera
-
jag är nog på, avgift eller ej spelar inte så stor roll!!Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Ok bara för att du vet hur grym jag är på ismete
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Jag kan nog bidra med en femtiolapp även om jag känner på mig att det är bortkastade pengar.
Kan du inte spalta upp ett regelverk lite tydligt?
Jag som gillar spinnfiske bättre önskar att det är fritt för hur man får upp gäddan, Ismete, angel, spinn, mete.Ola
Kommentera
Kommentera