ismete tävling - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ismete tävling

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

exakt jag får vänta lite tills isen ligger i större delen av landet. man får fiska med hur många spön man vill (sunt förnuft), jag kan endå inte ha koll på hur många ni kör med, antagligen så kommer tävlingen hållas udner tre veckor, alltså alla gäddor fångade under den tiden får anmälas,

Kommentera

minst antal deltagare vet jag inte riktigt, men det bör kanske vara minst 10-12 deltagare
      Tube for life

Kommentera

Låter bra! 10-12 deltagare borde ju inte vara så svårt om de flesta här som ismetar är med!
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av fiskmix
          minst antal deltagare vet jag inte riktigt, men det bör kanske vara minst 10-12 deltagare

Eey lenn shoo, fett på bree

Kommentera

Ursprungligen postat av Askungen
            Eey lenn shoo, fett på bree
            Som betyder?? Hur går det med körkortet då nicke
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

blir det många deltagare så kan jag sänka priset på anmälningsavgiften, max 50 spänn blir det, alla pengarna komma gå till priser
              Tube for life

Kommentera

Ok så max 50 fix mindre vid fler deltagare så det får F*n va lite folk så slipper jag spendera mina surt förvärvade stålar

Kommentera

Låter kul. Får väl uppgradera min utrustning :-)
                  Vem vet man kanske har nybörjartur brukar ju ha det ibland.

Kommentera

Låter kul.
                    Se bara till att det är ett vattentätt regelverk eftersom det är pengar på spel.
                    T.e.x. bestäm innan start och slutdatum samt när bilder ska vara inskickade m.m.

Ett par tankar är:
                    Borde det inte vara valfritt fiskesätt eftersom alla inte har is kanske.
                    En ide vore kanske att fota en tidning brevid för att konstatera datum.
                    Längd omkrets och vikt är alltid intressant tycker jag.
                    Ola

Kommentera

Ursprungligen postat av Ola
                      Låter kul.
                      Se bara till att det är ett vattentätt regelverk eftersom det är pengar på spel.
                      T.e.x. bestäm innan start och slutdatum samt när bilder ska vara inskickade m.m.

Ett par tankar är:
                      Borde det inte vara valfritt fiskesätt eftersom alla inte har is kanske.
                      En ide vore kanske att fota en tidning brevid för att konstatera datum.
                      Längd omkrets och vikt är alltid intressant tycker jag.
                      ja självklart så kommer mer regler när det börjar bli dags för tävlingen, nu kollar jag bara upp intresset, har också tänkt på det där med tidning men då blir det bara mer grejor man ska tänka på innan man ska ut och fiska, alltså att ta med en ny tidning varje gång, försig kan man ha en tidning liggandes i ryggsäcken/pulkan elelr vad man nu har, bara tidningen gäller från första tävlingsdagen, alltså om tävlingen startar 1 feb så kan man fånga en gädda den 15 men fotografera med tidningen från den första, bara för att se till att fisken är fångad under tävlingstiden.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X