exakt jag får vänta lite tills isen ligger i större delen av landet. man får fiska med hur många spön man vill (sunt förnuft), jag kan endå inte ha koll på hur många ni kör med, antagligen så kommer tävlingen hållas udner tre veckor, alltså alla gäddor fångade under den tiden får anmälas,
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ismete tävling
Collapse
X
-
Låter bra! 10-12 deltagare borde ju inte vara så svårt om de flesta här som ismetar är med!Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Som betyder??Ursprungligen postat av AskungenEey lenn shoo, fett på bree
Hur går det med körkortet då nicke
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Ok så max 50 fix mindre vid fler deltagare så det får F*n va lite folk så slipper jag spendera mina surt förvärvade stålar
Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
Låter kul.
Se bara till att det är ett vattentätt regelverk eftersom det är pengar på spel.
T.e.x. bestäm innan start och slutdatum samt när bilder ska vara inskickade m.m.
Ett par tankar är:
Borde det inte vara valfritt fiskesätt eftersom alla inte har is kanske.
En ide vore kanske att fota en tidning brevid för att konstatera datum.
Längd omkrets och vikt är alltid intressant tycker jag.Ola
Kommentera
-
Unregistered fiskmix
ja självklart så kommer mer regler när det börjar bli dags för tävlingen, nu kollar jag bara upp intresset, har också tänkt på det där med tidning men då blir det bara mer grejor man ska tänka på innan man ska ut och fiska, alltså att ta med en ny tidning varje gång, försig kan man ha en tidning liggandes i ryggsäcken/pulkan elelr vad man nu har, bara tidningen gäller från första tävlingsdagen, alltså om tävlingen startar 1 feb så kan man fånga en gädda den 15 men fotografera med tidningen från den första, bara för att se till att fisken är fångad under tävlingstiden.Ursprungligen postat av OlaLåter kul.
Se bara till att det är ett vattentätt regelverk eftersom det är pengar på spel.
T.e.x. bestäm innan start och slutdatum samt när bilder ska vara inskickade m.m.
Ett par tankar är:
Borde det inte vara valfritt fiskesätt eftersom alla inte har is kanske.
En ide vore kanske att fota en tidning brevid för att konstatera datum.
Längd omkrets och vikt är alltid intressant tycker jag.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera