Israpporter! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Israpporter!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Israpporter!

    Hallo!
    Det suger i pimpeltarmen nu.
    Hur långt norrut måste man ta sig för o hitta is?

    //Slith

  • #2
    norr om umeå iaf..

    Kommentera


    • #3
      va fan jag ska ut imorrn i stockholm så så långt ere ju inte :P

      Kommentera


      • #4
        i en sjö nära mig i stockholm så ligger isen typ 4-5 cm inne vid land men annars så ä det 1 cm på hela sjön så snart ä det dags

        Kommentera


        • #5
          ska kanske upp till ljusdal i veckan är det lönt att ta med isborren eller är det vadarstövlar som gäller?

          Kommentera


          • #6
            Hahaha, har ni is?! MOBBADE!!! Kolla på oss söder om Stockholm. Vi har ingen is. Det är ute med is.

            Ne skämt och sido. Jag börjar snart lipa. Det är ju inte ens tendenser till minusgrader. Att släppa ner en pirk i sjön är som att köra in en limpa i globen. Så jävla tät är isen
            Med sommaren kommer myggen, och med myggen kommer harren.

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av snickarn
              ska kanske upp till ljusdal i veckan är det lönt att ta med isborren eller är det vadarstövlar som gäller?
              då kan de nog vara ide att ta me borren skulle ja tro!

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av snickarn
                ska kanske upp till ljusdal i veckan är det lönt att ta med isborren eller är det vadarstövlar som gäller?
                Bodasjön vid Järvsö där lär det is. Så du kan nog ta med borren
                En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

                Kommentera


                • #9
                  I Ö-vik har vi is iaf. På sjöarna alltså!

                  Kommentera


                  • #10
                    Is i Stockholm



                    Nästa helg kan man nog våga sig ut, hade ca 1 cm igår och efter en titt på smhi:s 5 dygnsrapport verkar det lovande inför nästa helg:-)

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
                    2 svar
                    370 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda
                     
                    Arbetar...
                    X