Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ismeteproffs !!
Collapse
X
-
-
Nja, men va fan... jag gillar oxå en matfisk då och då, men inte fan skulle jag spela fotboll med den före avlivning i så fall.Ursprungligen postat av Sg Visa inläggSkulle dom bonka den och äta den efter filmen slutade var det iofs inte så farligt.
Kommentera
-
Finns ett TVprogram som gick på tv för några år sen, Mikael Frödin som fiskar i norge med en guide. När guiden ska landa laxen sparkar han upp den på land.Ursprungligen postat av Nils Jonas Visa inläggNja, men va fan... jag gillar oxå en matfisk då och då, men inte fan skulle jag spela fotboll med den före avlivning i så fall.
Det gjorde mig vansinnig. Inte för att fisken egentligen bryr sig, den dog ju strax efter. Men det störde mig att en kändis som Frödin stod och skrattade samtidigt och inte såg till att scenen blev bortklippt.
Men det var Mikael Frödin, Rikskändis inom flugkretsar.
Detta är vanliga svensons. Och skulle tippa på att de flesta gäddor på angel avlivas på detta sätt.
Kommentera
-
Den scenen är väll ändå inte så farlig - svårt att hålla sig för skratt när någon håller på och drullar i? Tror inte han skrattar åt att laxen blir stövlad?Ursprungligen postat av Sg Visa inläggFinns ett TVprogram som gick på tv för några år sen, Mikael Frödin som fiskar i norge med en guide. När guiden ska landa laxen sparkar han upp den på land.
Det gjorde mig vansinnig. Inte för att fisken egentligen bryr sig, den dog ju strax efter. Men det störde mig att en kändis som Frödin stod och skrattade samtidigt och inte såg till att scenen blev bortklippt.
Men det var Mikael Frödin, Rikskändis inom flugkretsar.
Detta är vanliga svensons. Och skulle tippa på att de flesta gäddor på angel avlivas på detta sätt.
På DVD:n "storlaxens rike" är scenen iaf bortklippt.
mvh
Kommentera

Kommentera