Ismeteproffs !! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismeteproffs !!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ismeteproffs !!

Se och lär !!.................Inte.........

................... J**** idiot
    Johan Johannesson
    www.s-29.se
    johan[att]s-29.se

Kommentera

!!!!!!!!!

Fy fan vad kul tyckte jag först. Den känslan försvann ganska snabbt kan jag säga..
      Jävla idioter.....

Kommentera

Det sorgliga är att de som fiskar på den nivån och behandlar fisken ungefär sådär är fler än oss som bedriver nåt slags seriöst sportfiske. Man blir så trött....

Kommentera

Skulle dom bonka den och äta den efter filmen slutade var det iofs inte så farligt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
            Skulle dom bonka den och äta den efter filmen slutade var det iofs inte så farligt.
            Nja, men va fan... jag gillar oxå en matfisk då och då, men inte fan skulle jag spela fotboll med den före avlivning i så fall.

Kommentera

Håller med Sg!

Kommentera

Ursprungligen postat av Nils Jonas Visa inlägg
                Nja, men va fan... jag gillar oxå en matfisk då och då, men inte fan skulle jag spela fotboll med den före avlivning i så fall.
                Finns ett TVprogram som gick på tv för några år sen, Mikael Frödin som fiskar i norge med en guide. När guiden ska landa laxen sparkar han upp den på land.

Det gjorde mig vansinnig. Inte för att fisken egentligen bryr sig, den dog ju strax efter. Men det störde mig att en kändis som Frödin stod och skrattade samtidigt och inte såg till att scenen blev bortklippt.

Men det var Mikael Frödin, Rikskändis inom flugkretsar.

Detta är vanliga svensons. Och skulle tippa på att de flesta gäddor på angel avlivas på detta sätt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                  Finns ett TVprogram som gick på tv för några år sen, Mikael Frödin som fiskar i norge med en guide. När guiden ska landa laxen sparkar han upp den på land.

Det gjorde mig vansinnig. Inte för att fisken egentligen bryr sig, den dog ju strax efter. Men det störde mig att en kändis som Frödin stod och skrattade samtidigt och inte såg till att scenen blev bortklippt.

Men det var Mikael Frödin, Rikskändis inom flugkretsar.

Detta är vanliga svensons. Och skulle tippa på att de flesta gäddor på angel avlivas på detta sätt.
                  Den scenen är väll ändå inte så farlig - svårt att hålla sig för skratt när någon håller på och drullar i? Tror inte han skrattar åt att laxen blir stövlad?

På DVD:n "storlaxens rike" är scenen iaf bortklippt.

mvh

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
                  2 svar
                  362 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Sadda
                  av Sadda

Arbetar...
                  X