IcePal - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IcePal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • IcePal

    Hej!

    Jag har ärvt en IcePal från företaget EgdePal (http://www.edgepal.com/slipverktyg/ice-pal-5422799). Det är en lite slip som används för att slipa isborrar och den verkar väldigt praktisk.
    Har tyvärr ingen bruksanvisning till den så jag mailade till Thomas på EdgePal i somras och blev lovad att få en bruksanvisning mailad till mig. Efter det har jag inte hört ett ord. Har skickade två eller tre mail till men har inte fått något svar tyvärr.

    Finns det någon vänlig människa här som har en likadan slip och som skulle kunna ta ett kort på bruksanvisningen åt mig så att jag kan lära mig gur jag ska använda den?

  • #2
    Här är bruksanvisning
    Bifogade filer
    StefanR

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av minelab Visa inlägg
      Här är bruksanvisning
      Perfekt! Tack så mycket.

      Kommentera


      • #4
        miklagard Innebär det att man kan skicka sina skär till dig för en översyn nu? ;-)

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av miklagard Visa inlägg
          Hej!

          Jag har ärvt en IcePal från företaget EgdePal (http://www.edgepal.com/slipverktyg/ice-pal-5422799). Det är en lite slip som används för att slipa isborrar och den verkar väldigt praktisk.
          Har tyvärr ingen bruksanvisning till den så jag mailade till Thomas på EdgePal i somras och blev lovad att få en bruksanvisning mailad till mig. Efter det har jag inte hört ett ord. Har skickade två eller tre mail till men har inte fått något svar tyvärr.

          Finns det någon vänlig människa här som har en likadan slip och som skulle kunna ta ett kort på bruksanvisningen åt mig så att jag kan lära mig gur jag ska använda den?
          ------------------------------------------------

          Grattis till din mäktigt imponerande pseudonym Miklagard...
          Miklagård heter Istanbul nu. Förr hette staden Konstantinopel och var huvudstad i kejsardömet Bysans. Vikingarna kallade den för ”Miklagård” - den stora staden, istället för Konstantinopel. Miklagård var dåtidens mäktigaste stad i Europa....

          --------------------------------------------------

          Själv använder jag ett vanligt bryne till att slipa mina olika isborrar och fiskeknivar med..
          Samma bryne använde min morfar Erik Olov Lindgren till att finslipa sina liar med på 1930- och 1940-talet...

          Old Firehand
          Leif Engström

          http://www.trumman.com/fisketips.htm

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sebbe T, 2023-05-02, 15:02
          0 svar
          210 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sebbe T
          av Sebbe T
           
          Startad av Gädd-jos, 2023-07-26, 21:05
          2 svar
          180 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gädd-jos  
          Startad av Sadda, 2023-12-08, 17:09
          14 svar
          601 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg lsjonsson  
          Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
          6 svar
          245 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Niklar
          av Niklar
           
          Startad av Sadda, 2024-01-07, 21:00
          7 svar
          434 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Låg_Profil  
          Arbetar...
          X