Ursprungligen postat av Hemi
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur lång kastar ni med multirulle?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av prylisHe he... Good old days. Småkul tävling det där, synd att den aldrig blev av. ALQ skrämde antagligen bort alla ev. motståndare med sin kullagrade gummivev. ;-)
nåja! jag tog mig dit i alla fall. men ingen var där så jag fick stå och klonka mol alena!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Hehe. Ja, där ser man. Själv var jag nere och smyg/test-kastade, träffade bojen flera gånger men på grund av den cylindriska formen på den rikoscherades draget mot dels Djurgårdsfärjan och dels korvmojen vid Räntmästartrappan. På andra sidan strömmen. Olyckligt nog träffade den dels rutan på färjan och dels skylten på korvmojen. Det blev dyrt. Så på grund av ekonomiska skäl vågar jag inte ställa upp i tävlingen, hela löningen rök. men långt var det ;-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SantaHej undrade hur långt ni vana multirulle användare kastar? Särskilt ni med den nya recorden kastar. har en själv och kommer upp i 40 m ca känns som jag inte kommer kunna kasta mycket längre så det hade vart kul och veta hur ni som är vana vid den typen av rulle kastar. vill gärna veta andra rulle med från abu då jag har c6500 c3 och 5601c jb oxå och det kan ju vara kul att veta det med. skriv gärna vad ni har för spö och bete oxå(så blir wobblersmidarn glad med). Detta är ingen tävling bara jag som är nyfiken.
härifån till häcklefjäll skulle jag tro.skämt å sido men ruggigt långt kommer mancallaway
Kommentera
-
Ursprungligen postat av HemiHehe. Ja, där ser man. Själv var jag nere och smyg/test-kastade, träffade bojen flera gånger men på grund av den cylindriska formen på den rikoscherades draget mot dels Djurgårdsfärjan och dels korvmojen vid Räntmästartrappan. På andra sidan strömmen. Olyckligt nog träffade den dels rutan på färjan och dels skylten på korvmojen. Det blev dyrt. Så på grund av ekonomiska skäl vågar jag inte ställa upp i tävlingen, hela löningen rök. men långt var det ;-)
jaa du hemi! själv så missade jag bojen ett par gånger (händer undantagsvis när jag siktar på saker ca 140m bort, men visst händer det ibland) och fick ett klagomål från en fastighetsägare i midsommakransen. så jag fick sluta med enhandskasten, bara kasta nykter och faktiskt koncentrera mig lite bättre.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
prylis
Ursprungligen postat av ALQjaa du hemi! själv så missade jag bojen ett par gånger (händer undantagsvis när jag siktar på saker ca 140m bort, men visst händer det ibland) och fick ett klagomål från en fastighetsägare i midsommakransen. så jag fick sluta med enhandskasten, bara kasta nykter och faktiskt koncentrera mig lite bättre.
Minns att jag stod på skeppsholmen och laddade för fullt med curadon och fick en gädda på 3,8 i västra delarna av Hjälmaren.
Kommentera
-
Kan i sammanhanget berätta att Djurgårdsfärjan har ganska otrevlig personal. När jag erbjöd mig att göra upp i godo, sjöfolk emellan, genom att föreslå att vi stryker ett streck över det hela...Ingångshålet i rutan var nämligen mycket litet, syntes knappt ..Fö som min gamla mor brukar säga "vem har dött av lite frisk luft?" blev de direkt otrevliga...Snacka om otrevliga sponsorer..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-14, 15:30 -
-
av ToolazyTja.
har denna rullen fick den av en bekant för kanske 15år sedan
jag fick även med 2 flugspö...5 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-07-12, 09:00 -
-
Svar till Fråga om gammalt träspö.av Jimmbalaiah3 Foton
-