Tips, köpa fiskeväska - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips, köpa fiskeväska

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips, köpa fiskeväska

Jag har tänkt att inhandla en ny fiskeväska då min nuvarande Berkely-väska börjar bli i minsta laget.
    Efter att ha kikat runt lite så fastnade jag för BFT's Predator Bag Jerkbait. Det verkar vara en väska med goda förvaringsmöjligheter, dels för betesboxar men även övrigt/tillbehör (våg, verktyg, handskar etc).
    Jag gillar även att det finns en liten inbyggd "beteshink". Väskan kostar ju dock ganska mycket och jag skulle därför vilja höra lite vad ni har att säga om väskan innan jag tar något beslut.

Det ingår fyra stycken BFT Jerkbait-boxar (36x22x8 cm/3730) men jag kommer troligen enbart använda två av dessa. Då till mina jerkbait och wobblers. Till mina jiggar, skeddrag, spinnare och annat smått så använder jag vanligtvis betesboxar som är max 5 cm på djupet. Så jag borde då alltså få plats med kanske 5-6 betesboxar i det facket utan problem?

Alla erfarenheter och åsikter gällande denna väskan, eller någon annan väska som ni anser är bättre, uppskattas.
    Senast ändrad av Jompii; 2016-06-21, 16:40.

Dålig kvalitet.
    Axelremmen gick av efter något år och flera sömmar kring dragkedjorna har gått upp.
    Kan tyvärr inte rekommendera denna väska.

Kommentera

Jag tycker inte om att beteslådorna står på högkant, alla betena ligger i en rule längst ner i botten och gummibetena blir ofta deformerade bortom fiskbart skick tack vare detta.
      Den är STOR också!
      G

Kommentera

Okej, mitt andra alternativ är Pro Logic Commander Travel Bag Large.
        Vad tror ni om den? Ser ju väldigt enkel ut men med bra förvaringsutrymmen. Följer inte med några betesboxar men det är egentligen sak samma då jag redan har ett flertal. Går ju annars att köpa till billigt. Använder just nu en 3730 samt fyra stycken 3700 och det borde ju få plats? T.om någon extra box. Eller?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
        14 svar
        1 976 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11