Nån som har tips på bra betesväskor där de finns gott om plats för jerkbaits, verktyg, liten matsäck, vantar och liknande för fisketuren.?? har kollat på den billig variant men är den värd priset?? (länk nedan)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
tips på betesväskor.?
Collapse
X
-
Måste man inte ha i alla låderna sjunker den inte i hop annarsUrsprungligen postat av Pirs Visa inläggNån som har tips på bra betesväskor där de finns gott om plats för jerkbaits, verktyg, liten matsäck, vantar och liknande för fisketuren.?? har kollat på den billig variant men är den värd priset?? (länk nedan)
http://www.128810.webshop.eurovator....6&sub=0&page=1
. Köp Värtan pike på sportfiskeboden istället . Ända nackdelen är att den blir blöt för den saknar fötter , ja brukar ha en Ikea kasse runt .
Men vattnet går sällan igenom.
Går utmärkt å bara ha en låda i plus kläder om man nu inte är prylbög.
Typ lika stor som Zalt bag men funkar som ryggsäck å remmen håller till skillnad från Zaltbag,
Mvh Fredrik
Kommentera
-
Jag har en monsterbag den är kanon.Köp en sån så får du med dig allt du behöver har du mycke beten så rymmer den 12 plano 3700 och då får du plats med resten av grejorna i sidofacken.Den är det ända alternativet om du ska ha med dig mycke grejor.Mitt tips MONSTERBAG från prologicJag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!
http://www.kingofmälaren.se/
http://xn--kingofmlaren-mcb.se
www.huntyardberras.com
www.bjerks.se
http://leech4you.se/
Fångstgaranti
Kommentera
-
^^det big catch sa stämmer men detär inte enda alternativet, finns en till fin stor väska!! ZALT bagen är grym, den är även vattenavstötande, det nya materialet i den är riktigt bra! Kan varmt rekommendera den! Den e snygg också vilket är bra om man som jag åker en del tåg med sin utrustning.Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg^^det big catch sa stämmer men detär inte enda alternativet, finns en till fin stor väska!! ZALT bagen är grym, den är även vattenavstötande, det nya materialet i den är riktigt bra! Kan varmt rekommendera den! Den e snygg också vilket är bra om man som jag åker en del tåg med sin utrustning.
Min polare hade ägt Zalt bagen i 2 dagar innan Axel remmen gick sönder .
Och detta hände förra veckan ja trodde den hade blivit bättre .
Annars är väskan överlag kanon förutom remmen.
/Fredrik
Kommentera
-
Köp Denna Väska!!!
Värd varende krona.Ursprungligen postat av Pirs Visa inläggNån som har tips på bra betesväskor där de finns gott om plats för jerkbaits, verktyg, liten matsäck, vantar och liknande för fisketuren.?? har kollat på den billig variant men är den värd priset?? (länk nedan)
http://www.128810.webshop.eurovator....6&sub=0&page=1
Jag e helnöjd med min väska. Får plats med extrarulle, verktyg, kamera, termos, massa beten, you name it!!
Kan bara rekommendera denna väska!!
Kommentera
-
NEJ man måste inte ha alla lådorna i LF-bagen. Den är förstärkt på sidorna. Grym väska... Sök det finns många trådar...Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inläggMåste man inte ha i alla låderna sjunker den inte i hop annars
. Köp Värtan pike på sportfiskeboden istället . Ända nackdelen är att den blir blöt för den saknar fötter , ja brukar ha en Ikea kasse runt .
Men vattnet går sällan igenom.
Går utmärkt å bara ha en låda i plus kläder om man nu inte är prylbög.
Typ lika stor som Zalt bag men funkar som ryggsäck å remmen håller till skillnad från Zaltbag,
Mvh Fredrik
/O______________________________________________
2010 är det fluga som gäller
Kommentera
-
DAIWA INFINITY 85 L är större än Monsterbagen!.Ursprungligen postat av big catch Visa inläggJag har en monsterbag den är kanon.Köp en sån så får du med dig allt du behöver har du mycke beten så rymmer den 12 plano 3700 och då får du plats med resten av grejorna i sidofacken.Den är det ända alternativet om du ska ha med dig mycke grejor.Mitt tips MONSTERBAG från prologic
MVH Micke
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 350 visningar