Efterlyses: Rapala Titanium handske strl L - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Efterlyses: Rapala Titanium handske strl L

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Efterlyses: Rapala Titanium handske strl L

jag försöker hitta och köpa en Rapala Titanium handske i strl L. De är slut hos grossisten, finns bara i M och XL. Har ringt till flera internetbutiker för att höra om de har någon i strl L kvar på hyllorna utan framgång. Nu efterlyser jag här om någon vet någon butik som har denna hemma så att jag kan komma över denna handske den vägen. IM'a lämpligen så räddar du min dag och förmodligen hela vintersäsongen min
    Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Tjena!

Har du hört dig för här?

What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jepp på alla internetsajter där jag kan finna handskarna, men slut överallt. Så jag beställde från utlandet nu istället
      Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Är på jakt efter ett par bra handskar som man kan fiska i, är du nöjd med dessa? (hahaha jävligt dum fråga)
        Hur är storlekarna?

Inte lust att länka vart du beställde dom från.

//Mange

Kommentera

Hoppas du blir nöjd. Jag trivdes dock inte med dessa handskar. Dom passade inte till mitt syfte så att säga(dvs varma när dom blir blöta). Dessutom så sprack sömmarna ganska fort på ena handsken, för när dom blev blöta satt dom som klister när jag skulle ta av mig dom.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av .art, 2025-06-01, 21:34
          3 svar
          261 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Jester Burk II  
          Startad av Aejohansson, 2025-09-12, 19:04
          3 svar
          202 visningar
          0 gillar