Nya fiskekläder. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya fiskekläder.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nya fiskekläder.

Tar gärna i mot tips på lämplig fiskeutstyrsel, brallor, jacka och en lämplig väst.

Vad bör man tänka på?

att man får vad man betalar för hehe.. ska det va vattentätt e det gore tex men då kostar det.. typ geoff andersson zoon byxor e goa och "snygga" så man kan med gå in på tappen typ.. helt ok byxor som står imot en del väta men ej då du sitter typ i en båt.

Kommentera

Discover Prologic, your ultimate destination for high-quality carp fishing gear and tackle. With a passion for innovation and excellence, we provide everything you need to elevate your fishing experience—whether you’re a beginner or a seasoned angler. Join us in creating unforgettable memories on the water!
      Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
      Full fart spar tid
      http://mrjojje.blogspot.com/

Kommentera

Aldrig testat men har hört bra om dessa. http://www.go-nature.se/se/art/pinewood-ancona-set.php

Kommentera

Kommentera

Itab med nätside adress som Mobetahl skriver är grymma.

Men dom som ligger långt före alla andra var gäller kvalité/pris är ett märke som heter 2117.
            Här får du en jacka som har en vattenpelare som utan problem kan måta sig med Gore tex utan att ha det bisara priset som dom lyckats få detta material.
            En grym jacka med bra andning får du för strax under 2k eller mindre...
            Klart prisvärda kläder som jag själv kör med på heltid utan att någonsin behövt fundera på annat.
            Då ska nämnas att jag har goretex jackor/ställ hängandes i garderoben..

Tyvärr har dom några modeller som säljs på tex ullared som därmed jag kan tycka kunde ha en högre kvalité.
            www.2117.se
            MVH
            Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Ursprungligen postat av gren_23 Visa inlägg
              Aldrig testat men har hört bra om dessa. http://www.go-nature.se/se/art/pinewood-ancona-set.php
              Mitt favvo märke för vildmarks / fiske kläder numer. Har köpt Dolomite setet i våras av Go Nature och kört hårt med jackan och byxorna vid fiske vattnen. Mycket regält gjorda och väl genomtänkta kläder som andas bra och sitter skönt.

Har beställt en fleece jacka och litet andra kläder av G.N. nu. Blir säkert fler beställningar!

Ägaren Per, är en riktigt service minded och trevlig kille!

Svarar snabbt på mail och levererar lika snabbt.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2010-07-06, 17:28.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag tycker att Pinewoods byxor är riktigt bra, samt väldigt prisvärda, det finns både "vattentäta" samt vanliga byxor för runt 500-600kronor. Deras jackor har jag dock inte provat. Om det är kängor du är ute efter som skor så rekommenderar jag Meindl Island Pro dom är dock lite dyra men det är dom bästa kängorna jag någonsin har haft samt att dom är helt vattentäta.

Kommentera

Jag är hel nöjd med Pinewoods jackor och flanell skjortor + liksom som du marku_s med byxorna.

Jag har både en vildmarks jacka (Dolomite) och en fleece jacka som är väldigt väl gjorda och sköna. Fjällräven mfl, kan slänga sig i väggen! Har haft både Fjällräven, Haglöfs och Helly Hansen kläder tidigare så jag kan jämföra.

Pinewood, vinner både prismässigt och för en fullt godkänd kvalitet!

Ska köpa ett par Pinewood skjortor till + ytterligare en vildmarks jacka = Modell, Lappland i höst.

Blir troligen ytterligare ett par av de vildmarks byxor jag köpte i våras också.

P.s. Go Nature, har en impregnerings spray för ca 90 :- Om man behöver förbättra vatten avstötningen efter några tvättar t.ex.
                  Senast ändrad av Jock Scott; 2010-07-21, 15:52.
                  What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av .art, 2025-06-01, 21:34
                  3 svar
                  263 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Jester Burk II  
                  Startad av Aejohansson, 2025-09-12, 19:04
                  3 svar
                  211 visningar
                  0 gillar