Lina på Pro Rocket - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lina på Pro Rocket

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lina på Pro Rocket

Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägg
    jag kör med sufix 832 goast 0.28mm på min. och den använder jag upp till 120 gram. fungerar klockrent.
    Samma här, har inte svikigt mig än.
    Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

Ursprungligen postat av malmster Visa inlägg
      Väldigt tacksam för alla svar. Så här långt är det ju två linor främst som kommer upp, Tuf line och PowerPro, vilket är intressant givetvis. Hörde mig för lite om linor i den lokala fiskebutiken igår, killen där sa att PowerPro kunde vara lite ojämn, tolkade det som att han menade att linan var ojämn i diametern. Är detta ett faktum när det gäller PowerPro? Eller är det mer en "risk" att det kan vara så?
      Hej Mattias Malm;

PowerPro spectralinorna idag har en mycket jämn och hög kvalitet med samma diameter från den första till den sista metern på spolen! Be den ....snackande killen i din butik att plocka fram en enda PowerProlina som är ojämn i diametern och skicka linan till generalagenten Normark Scandinavia AB i Malung eller kontoret i Uppsala....

För ett tiotal år sedan var det en eller två leveranser av PowerProlinor från tillverkaren i USA hit till Sverige som det var små klumpar lite här och där på linorna i småspolarna. På bulkspolarna var det ytterst få reklamationer om detta. Sedan dess har jag varken sett eller hört om dessa eller andra problem med PowerPro´s spectralinor.

Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
        Hej Mattias Malm;

PowerPro spectralinorna idag har en mycket jämn och hög kvalitet med samma diameter från den första till den sista metern på spolen! Be den ....snackande killen i din butik att plocka fram en enda PowerProlina som är ojämn i diametern och skicka linan till generalagenten Normark Scandinavia AB i Malung eller kontoret i Uppsala....

För ett tiotal år sedan var det en eller två leveranser av PowerProlinor från tillverkaren i USA hit till Sverige som det var små klumpar lite här och där på linorna i småspolarna. På bulkspolarna var det ytterst få reklamationer om detta. Sedan dess har jag varken sett eller hört om dessa eller andra problem med PowerPro´s spectralinor.

Old Firehand
        www.trumman.com
        Då ska det ju med andra ord inte vara några problem. Får bli en PowerPro helt enkelt så får man se hur det går. Det här med linor verkar extremt svårt. Åsikterna är lika många som sportfiskarna

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av perch61, 2025-11-12, 18:32
        4 svar
        478 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg perch61
        av perch61

Startad av frycke, 2026-06-12, 21:32
        0 svar
        143 visningar