Spider Wire Dura Silk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spider Wire Dura Silk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Spider Wire Dura Silk

Någon som provat? Fått pris 2015 såg jag.
    Har precis spolat på min 0.17 på min lågprofilare som jag ska fiska större borrejigg med och kändes väldigt stel måste jag säga. Kommer inte kunna prova den på ett tag då det ligger massa stel skit på sjöarna häromkring

Spider wire är ingen favorit. Tycker den är väldigt ojämn i kvalite. En spolen kan vara bra o nästa kan bara gå av hipp som happ. Har även tyckt mig känna som klumpar på linan när ja låtit den löpa mellan fingrarna. Om de e linan i sig lr någon coating vet ja inte. Men känns inte så kul om de e klumpar.
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Spider Wire Dura Silk
      Ta bort den igen före du blir olycklig, Spiderwire linor har inte på en Multi att göra...

Kommentera

Ojojoj, ingen kul läsning. Men är det äldre linor ni provat på? För den här nya skulle få dom att bättra på sitt rykte enligt nån som recenserat linan iaf.

Kommentera

Jag körde spiderwire invisibraid ett par år sedan en av de bästa linorna jag haft till min multirulle. Ren tur kanske men bra var den! sög inte vatten och höll bra den var vit/ofärgad så färg släppte den inte heller.

/Apan

Kommentera

Nu har jag provat linan iaf och har inget alls att klaga på hittills! Suger inget vatten alls och kände inte av stelheten alls. Nu får vi se hur den funkar i längden....

Kommentera

Ursprungligen postat av Peppe_e Visa inlägg
              Någon som provat? Fått pris 2015 såg jag.
              Har precis spolat på min 0.17 på min lågprofilare som jag ska fiska större borrejigg med och kändes väldigt stel måste jag säga. Kommer inte kunna prova den på ett tag då det ligger massa stel skit på sjöarna häromkring
              Hej Peppe !

Man ser ofta det du just gjort här på FS. Att man köper något och sedan frågar om råd. Tyvärr så får du svaret av mig också att du borde köpt en bra lina för halva summan.

Men å andra sidan är det misstagen man lär sig bäst av. Jag vet av egen erfarenhet och kan å vet mer än dom flesta idag. Men de va en dyr och lång väg att gå.
              Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Ja, jag har gjort samma misstag många gånger. Men jag e så nyfiken så jag vill prova nytt hela tiden. Och linan säljs på tradera för runt 200 spänn så det var det värt

Kommentera

Och anledningen till att jag frågade innan jag testat var för att se om nån hade använt exakt den linan och tyckte den var värdelös. För då hade jag bytt innan jag ens provade den då den kändes så stel.

Kommentera

Lina har varit ute ett tag och är gjord för tufft fiske bland annat i Australien, något större fiskeland än oss!

Så tro på linan och fiska vidare!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Nila, 2025-08-14, 15:03
                    14 svar
                    646 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Alin87
                    av Alin87

Startad av perch61, 2025-11-12, 18:32
                    4 svar
                    492 visningar