frågor om power pro - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

frågor om power pro

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
    ... och powerpro suger vatten som en tvättsvamp i jämförelse med StrikwWire extreme som annars påminner oerhört mycket om powerpro....
    Ni tjänar mer deg på att sälja Strike wire än Power Pro va!? med tanke på ditt tjat om den linan, det lilla som PPn suger åt sig upplever inte jag som något bekymmer iaf.

Kommentera

Har testat ett gäng linor under dom senaste åren. Min personliga åsikt är som mascot.

PP suger mer vatten än Strike wire extreme(SWE).

Billiga flätlinor har tendens att "fläta upp sig" genom tiden. Och då blir dom äckliga att kasta med. Skär genom de olika lagren på spolen. Nä tacka vet jag SWE =)
      Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Ursprungligen postat av carter Visa inlägg
        Ni tjänar mer deg på att sälja Strike wire än Power Pro va!? med tanke på ditt tjat om den linan, det lilla som PPn suger åt sig upplever inte jag som något bekymmer iaf.
        Får egentligen inte diskutera det, men faktum är att det är tvärtom. Däremot tjänar vi massor på nöjda kunder som återkommer till oss.
        Min blogg

Kommentera

Power Pro

Budade hem en Power Pro lina på tradera uppges vara orginal 0,30mm och 26 kg styrka. Kan inte hitta denna lina i några vanliga butiker. Kan det vara ngt lurt tro?

http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98698697
          LUDDE

Kommentera

Ursprungligen postat av Ludde Lundin Visa inlägg
            Budade hem en Power Pro lina på tradera uppges vara orginal 0,30mm och 26 kg styrka. Kan inte hitta denna lina i några vanliga butiker. Kan det vara ngt lurt tro?

"HI-VIS Green" verkar ju faktiskt väldigt konstigt, det är väl bara den gula som kallas Hi-Vis, sen är ju viktspecarna märkliga också.

Priset är det inget fel på dock, jag har handlat väldigt väldigt billig PP på tradera och det har inte varit nåt fel på dom.

Hör med säljaren om var han fått tag på grejerna, är det piratPP så är det ju bara att skriva det i omdömet sen.
            Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Ursprungligen postat av Ludde Lundin Visa inlägg

Denna variant finns inte änns på Power Pros hemsida. Färgen Hi-Vis Green finns inte heller (HI-VIS Yellow eller Moss Green är det som finns)

Frågan är är detta en Fejk lina (se spegelbilden i botten, står Husqvarna)

Power Pro varnar för en kopia på sin hemsida, men det är inte denna.
              http://powerpro.com/publish/content/..._powerpro.html
              LUDDE

Kommentera

Snacka med callesierra. han fixar garanterat billigast!

Kommentera

problemet är att jag redan köpt linan och undrar nu om jag blivit blåst eller inte
                  LUDDE

Kommentera

Det märker du nog dessvärre först när du får hem den. Vissa är ju lie konstiga med beskrivningen och sepciellt brottstyrkan kan variera vid omräkning till kilo.

Kommentera

Säljaren verkar ju heller inte vara inriktad på fiskegrejer heller, mycket mobilskal och skräp, om denna är fejk så är det väl såna säljare som honom som dragit ner priserna på PP på Tradera så extremt lågt som de ligger just nu.

Återigen, kontakta säljaren och hör var han har fått tag i linan, är det inte tillfredsställande så maila PP själva och generalagenten (Normark), dom borde kunna ge en slutgiltig dom även om jag tvivlar på att dom skulle ge sig efter snubben.

Han verkar deala lite på blocket också: http://www.blocket.se/stockholm/POWE...y_23462884.htm

Sen behöver ju linan inte vara falsk, eller ens dålig om den är det. Det kommer nog dessutom vara svårt för dig att se på den hemma om den är äkta eller inte, svårt att jämföra med linor, kartongen kommer nog vara lika dan.

Det jag tycker är konstigt är att det är just den lilla klisterlappen som skiljer sig, det verkar vara en väldigt lätt sak att kopiera om man skulle vilja det.

Håll oss uppdaterade så ska jag se till så att det kommer upp någon form av varning eller dylikt om det skulle behövas.
                      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av perch61, 2023-12-18, 15:26
                      25 svar
                      2 452 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Sonnny, 2024-06-18, 07:32
                      13 svar
                      692 visningar
                      0 gillar