Ursprungligen postat av Stampe
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Small Jerk"
Collapse
X
-
Pratade med en annan smalljerkare, bara en idé att kanske lägga träffen i Vättern?
Han hade tydligen koll på stugby o s v som ligger vid vattnet.
Starta upp msn alla som är sugna, min adress finns ovan i tråden.
Tjillevippen!
Kommentera
-
Vore ju grymt kul om de blir av.
Jag anmäler mej direkt, mej spelar det inte jättestor roll var de blir bara de inte är på månen.
I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
-
Kommentera
-
Så satans jävla sugen på vårfisket nu! Alla lådorna är totalt smockfulla, ska tigga hos tanten så jag kan få köpa några fler. Hon har satt stopp för min köpmani! Hon var inne i fiskerummet och kom ut kritvit i ansiktet. Hade alla mina egna beten upplagda, samt lådorna fulla med andra jerks. Så nu vart det stopp. Med en jävla massa fjäsk kanske jag kan få köpa hem lite öglor och etex, börjar ta på det hemma nu.
Sen har jag fått positivt besked av sjukvården. Handleden börjar sakta med säkert att bli bättre.
Med en massa sjuk tur kanske jag slipper operation. De sätter nålar och ger mig massage istället.
Eventuellt ville min arbetsterapeut följa med på en fisketur och se hur jag fiskar. Lurar på om det är lite fel att dra på en Smuttly Dog Giant på 300 gram och dunka med då???
Kommentera
-
Nej vafan släng på en 2lb bulle direkt i stället o visa var fan skåpet ska stå.Ursprungligen postat av birkan Visa inläggSå satans jävla sugen på vårfisket nu! Alla lådorna är totalt smockfulla, ska tigga hos tanten så jag kan få köpa några fler. Hon har satt stopp för min köpmani! Hon var inne i fiskerummet och kom ut kritvit i ansiktet. Hade alla mina egna beten upplagda, samt lådorna fulla med andra jerks. Så nu vart det stopp. Med en jävla massa fjäsk kanske jag kan få köpa hem lite öglor och etex, börjar ta på det hemma nu.
Sen har jag fått positivt besked av sjukvården. Handleden börjar sakta med säkert att bli bättre.
Med en massa sjuk tur kanske jag slipper operation. De sätter nålar och ger mig massage istället.
Eventuellt ville min arbetsterapeut följa med på en fisketur och se hur jag fiskar. Lurar på om det är lite fel att dra på en Smuttly Dog Giant på 300 gram och dunka med då???
I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
-
Får låna spö och rulle av Pösen då. Tror han skulle få hem några sådana småbullar. Men fan det vore nice. Enda problemet är att man inte rycker hem bullen...Ursprungligen postat av roach master Visa inläggNej vafan släng på en 2lb bulle direkt i stället o visa var fan skåpet ska stå.
Kommentera
-
Följer tråden... Hur ska ni sålla bland de som vill följa med (om antalet drar iväg). Blir det först till kvarn? Eller ska ni gå på några speciella kriterier?
Mvh//Johan Björck
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era nya beten!av profilnamnetVinterns skörd, några hemmasnickade firetiger är nästa 'batch':1 Foto
-
Kanal: Betestillverkning
2025-02-24, 20:26 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Abukah, 2012-04-19, 19:18
|
712 svar
189 606 visningar