realistiska flugor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

realistiska flugor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

O.k.

Ja, hur som helst så gör du ju en insats för ungarna. Och du får ju självt fiske sällskap också.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Kan inget annat än intyga det Jock säger. Som jag berättat om förut så tog min son (Då 3 år gammal) i somras 2 st gäddsnipor framför ögonen på mig trots att jag själv kastat av sträckan straxt innan. Nu vill han åka iväg så fort vi får syn på utrustningen.

Kommentera

hehe jo de är de som är roligt när de yngre får fisk.
        min lillasyster är oxå så vill ut och fiska hon fick i tidig ålder sin första fisk vilket va kul för de va en riktigt fet abborre
        sen dess gillar hon fiske nu kan hon oxå vad många fisk arter heter
        besta för någon dag sen va att hon komm till mitt rum och ville se en fiske film vilket va kul

Kommentera

jaa eller så kan man göra som jag o min kusin gjorde på våran lilla kusin. "blunda o gapa" då stoppade vi in en liten firre i munnen på henne. Efter det hatar hon fisk i alla former(inte fiskpinnar och panerad fisk) och fiske. Men jäklar va fick springa när hon gick in gråtande när moster kom ut
          FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
          SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Jag mailade J:son och fick hjälp av honom mycket trevlig herre och hjälpsam. Jag köpte hans pennor speciella modell reklambyrå helt otroliga. Även tråd och vingbrännare köpte jag av honom han har en speciell tråd som fungerar perfekt, sen behöver man inte alla storlekar av brännarna det räcker med 2 av varje sen behöver du bara egna fjädrar och lite extra ark, med vingbrännarna kommer det med 6 st, så man fårköpa till lite mer sen kan man använda vilka standard material som helst och få resultat som är förvånande fina på en gång

Kommentera

Ja, Json grejorna är fin, fina. Litet dyra dock. Håller med om att man kommer långt med den största och den näst största brännaren i sortimentet. Jag har dag slände modellerna. Ska skaffa Nattslände dito och ev. någon av land insekts brännarna. Man kan ju bränna andra ving material än Jsons med dem. Finns ju en hel del andra, bra syntet vingar som är billigare.
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X