Our apps are faster, advertisement-free, and convenient, and offer an excellent gift or training tool for sailors, climbers, anglers, scouts, arborists, surgeons and search & rescue workers.
Nu har jag knutit några 1,0 Nylontafsar. Men hur får ni era Nylon och FC-tafsar helt raka ? Jag har värmt och hängt vikt men så fort jag släpper vikten så återgår tafsen till en lång S-böj. Värmer jag för lite kanske ?
Jag vill gärna ha tafsen spikrak obelastad eller Accepterar ni att tafsen har lite S-böj obelastad ?
Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Ett par sekunder i kokhet vatten och sedan häng upp de snabbt med päron sänke hängande i beteslås. Har inte testat med nylon men det funka klockrent på FC.
Jag sätter crimp & krympslang när jag gör mina taffsar & då blir det så här
[ATTACH=CONFIG]51320[/ATTACH]
Det där ser väldigt snyggt ut. Men jag ser att du rullat ihop tafsen. Är den inte som en skruv när du ska använda den sedan.
Pain Reaper: Jag håller med dig, att knyta har sina baksidor, svårt att göra det fint med så grov lina. funderar om jag ska prova cosmos variant. Har bara lite dålig erfarenehet av vissa crimps, lite superlim i crimpsen innan man klämmer borde göra susen kanske
Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera