Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wire
Collapse
X
-
Nu har ju jag inget kvitto kvar men jag gav mer än 79 kan jag säga. Har för mej att om jag hade petat in en tjugolapp hade jag fått en rulle Seven Strand, som håller 20m. Det var snack om att wiren var precis ny och hela den biten...Ursprungligen postat av Specimen nickejag kör på den wieren och jag tycker den är kanon bra, hur enkel som helst att knyta utan att den bli veckad och den är riktigt mjik och fin =) priset förstår jag inte riktigt varför du MätePät tycker är för högt 7 meter kanon tafs för 79:- är ett helt ok pris enligt mig?
Kommentera
-
MKT bättre än SevenStrand enligt mig. Betydligt mjukare (som man kan knyta osv) sedan bättre nötning och kinkegenskaper. Seven Strand (vanliga) kikar ju för ingenting. Pike Wire e iofs lite bättre men inte som PL.Ursprungligen postat av MätePätNu har ju jag inget kvitto kvar men jag gav mer än 79 kan jag säga. Har för mej att om jag hade petat in en tjugolapp hade jag fått en rulle Seven Strand, som håller 20m. Det var snack om att wiren var precis ny och hela den biten...sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av KunggösJag äger en twistech v2, dessvärre är det small versionen som bara kan använda 60/100 tråd, 0,6mm?...1 Foto
-
Kanal: Tackel-/riggtillverkning
2025-08-16, 15:21 -
Relaterat
Collapse

Kommentera