byggarn, det beror väl verkligen på var man bor? I mina trakter har vintern definitivt börjat om definitionen är att det ligger tillräckligt med is för att flugfiske är en omöjlighet.
vad var det ni inte förstod?? knappt börjat....precis börjat alltså...och han har redan abstinens,hur skall det vara då om tre månader och isen fortfarande ligger?
Var det verkligen så svårt att räkna ut att det var det jag menade??
Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Var bor du? Jag tog ett flugpass idag. Med 8 landade 1 tappad och en del brutala hugg som tyvärr missades. Så visst går det, men som sagt det beror ju på var du bor och hur långt du kan tänka dig att åka.
Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera