Fiska tillsammans inte var för sig ???????????????? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiska tillsammans inte var för sig ????????????????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiska tillsammans inte var för sig ????????????????

Tjenare Andreas här !!!
    Det är väldigt många som skriver att de vill ha " Fiskekamrater ", men inget händer.
    " Mycket snack och lite verkstad helt enkelt "
    Är här någon som har lust att dela detta intresse och verkligen på allvar träffas ett gäng
    och åka ut och fiska tillsammans, istället för att tex jag eller någon annan fiskar på var sitt håll..
    Jag bor själv i Staffanstorp, och fiskar typ allt man kan, och har fiskat i många år. Detta är mitt livs intresse.
    Det kanske finns någon som inte är för blyg för att ses och fiska ett gäng, fisket är inte bara fiske utan en stund att komma ut och träffa på lite nytt folk, grilla och ha de härligt. Jag har tillgång till en 5,5 meters båt i Sundet, med ekolod och plotter, och det kanske
    är någon annan som har tillgång till båt i någon av alla fina sjöar i Skåne, om inte så finns de båtar att hyra lite runt om. Motor har jag så det är inga problem.

VAR INTE RÄDDA NU UTAN VI PRATAR IHOP OSS OCH DELAR VÅRA INTRESSE!!!!!
    DET ÄR SÄKERT FLER ÄN JAG SOM HAR FUNDERAT PÅ DETTA EN LÄNGRE TID.

VI HÅLLER OSS TILL FOLK I SKÅNE OM DETTA OCH VEM VET VI KANSKE BILDAR EN KLUBB TILL SLUT
    OM ALLA HAR SAMMA INTRESSE !!!!!!

Jag kan nås på:

MSN: Team-C.A.R@live.se

Ha det göttans // Andreas
    Senast ändrad av TeamBigPike; 2011-07-10, 22:42.

Mkt bra initiativ. Hoppas att du/ni till slut får ihop ett bra gäng som får utbyta era erfarenheter med varandra och praktisera dem tillsammans. Det är som du påpekar så mkt roligare att vara några st som fiskar tillsammans.

Jag söker själv nya fiskekamrater men det går mkt trögt.

Skitfiske!

korsdraget
    I näst kast så .....

Kommentera

Väldgt bra initiativ, försök till sånt här rinner nästan jämt ut i sanden.

Om någon i närheten av Jönköping känner samma sa så är jag väldigt ofta fiskesugen.
      Skulle vilja komma ut och fiska Gös i tex. Nätaren, Bunn, Ylen och Ralången. Men har inte egen bil eller tillgång till båt så det blir aldrig av.
      En lugn och solig dag med trolling/vertikal efter Röding på Vättern vore absolut inte heller fel.

Så det är bara att höra av sig om man har grejer men ingen att fiska med för tillfället.

Kommentera

Mycket bra initiativ! Jag skulle väldigt gärna fiska med dig. Jag har alltid velat fiska från båt i Sundet. Och jag menar ifrån liten båt inte de stora där man tränger sig tillsammans med flera. Jag har tom. funderat köpa båt bara för att kunna fiska och köra korta sträckor.

Tyvärr fiskar jag nästan bara mete: flötmete, bottenmete, etc. Alltså du kan inte få nåt ”tillbaka” från mig. Bara om du också vill prova på mete.

Jag är ute efter gemenskap och det sociala.

Jag bor i Malmö.

Tight lines!
        Senast ändrad av CDan; 2011-07-11, 15:30.
        Tight lines!
        CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Det är bara att hänga med ut en dag. jag ska faktiskt ut nu i veckan utanför barsebäck och fiska torsk, och kanske eventuellt ta lite marill.
          Så är du sugen så varsogod att följa med.

Kommentera

du har fått ett PM

Kommentera

Du har PM!

Jag återkommer med besked.

Tight lines!
              Tight lines!
              CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

kanon initiativ!

Hänger gärna på

kort om mig bor i helsingborg sedan 4.5 år tillbaka kommer från nö skåne så har mest varit insjö/å/bäckfiske men nu lockar havet har börjat fixa saker för kustfisket har hunnit bli en hel del torsk makrill sill plattisar näbbisar etc..

Jag är 27 har fiskat hela livet gick på fiskegymnasie har provat allt i princip flugfiske specimen mete haspel trolling osv.

skulle va grymt kul o följa med ut o fiska ja trivs iof med att fiska själv men snacka lite skit under tiden har väl inte gjort någon olycklig!
                drömmen är ett team/klubb . en varning dock jag är typen som gärna nöter från morgon till kväll för o få känna lite sprattel ja anser mig va relativt seriös kör mest c&r förutom på matfisk att havsfisk smakar bättre än en dyig gädda har jag märkt !

ska du ut i veckan eller helgen hör gärna av dig eller dra ett pm.
                är självklart med o delar på soppa kostnader till båt etc.

Självklart är andra fiskesugna välkomna att höra av sig också.
                Mvh Dennis

skicka mail freestyleflyer83@hotmail.com
                Senast ändrad av curanten; 2011-07-31, 11:51.

Kommentera

Tja. Robin heter jag och är en trevlig kille på 25 snart 26 som älskar att fiska. Bor i vallentuna strax norr om stockholm stad och brukar fiska mest härikring men åker även på fiskeresor en till ett par gånger om året. Fiskar med haspelspön och har 3 olika jag gillar o fiska med. Ett 5-15g UL spö på 5,5" som e min favorit Störtkul på abborre, regnbåge och mindre gäddor. Sen ett 7-25g spö som e skoj men har börjat bli mer o mer sugen på att ta storgäddan och har införskaffat ett 8" spö från Savage 30-150g. Skulle vilja komma i kontakt med folk i stockholms området som älskar att fiska. Fick jag skulle jag fiska 24/7 Jag har ingen tillgång till egen båt men kan hyra. Kommer skaffa båt i sinom tid. Har du eller ni båt så betalar jag mer än gärna soppa och eventuella andra kostnader. Hoppas jag får massor med svar.

Kommentera

Du är välkommen ner och fiska hur mkt du vill

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Teamkågeröd, 2025-08-05, 04:13
                    0 svar
                    144 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Teamkågeröd  
                    Startad av Team viby, 2025-08-22, 08:39
                    3 svar
                    177 visningar
                    0 gillar