asså man ser ibland riktigt dåliga bilder så är de en 5a. o jag tror de e polaren eller så som går o klickar 5or o så o jag tror inte att en riktig usel bild me suddig otydlig t ex en vanlig snipa får 5a. därför röstar jag 1a för att medeln ska bli 3. sen kan man ju rösta efter stor fångst, eller själva perspektivet på bilden eller bara ifall de e en vacker bild. vissa bilder förtjänar inte en 5a helt enkelt. nu tänker ni att de e upp till var och en. självklart men vissa bara larvar sig för att inte vara taskig o så men de ska ju vara ärlighet i röstningen o inte fjanteri. jag skulle vilja veta hur folket verkligen ser på min bild o inte bara massa 1or eller 5or.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang betygen på bilder!
Collapse
X
-
Det händer tyvärrr ganska ofta att samtliga senaste bilder har en etta ... och jag kan garantera er att nästan alla dessa bilder är värda högre betyg än 3. Självklart ska man rösta 1 om bilden är värd det men om det är ett PB på kanske 8kg med skaplig skärpa så tycker iallafall jag inte att bilden är värd 1.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Hmm, ja det var en ganska bra idé. Fast röstningar brukar man ha anonyma iofs. Ska fundera på saken lite granna ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Hej!
Tycker inte att det är bra om röstningen inte är anonym. Kanske gör man någon sur som börjar tracka en för att man röstat en 1:a på hans bild. Nej en röstning skall vara anonym! När jag röstar på en bild gör jag det alltid uteifrån hur bra jag tycker bilden är, inte alls hur stor fisken är. Detta är kanske fel men så gör jag.
Däremot så tycker jag det är synd att folk bara röstar 1:or. Vad handlar det om? Kan man vinna något om ens egen bild hamnar i topp? Sånt brukar ju alltid dra fram det värsta ur folk. Nej lägg av med sånt!
Tight lines!
Kommentera
-
Tror du alla gör det? I en bättre värld kanske...Men eftersom det redan är lite "problem" lär nog folk inte sköta sig bättre i framtiden. Man kan ju iofs hoppas.Ursprungligen postat av Hundersmarcknär man typ har röstat en 1a så kanske man kan skriva varför det blev en 1a och så får dom andra acceptera det.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Xerup, 2025-09-30, 09:45
|
2 svar
211 visningar